Shop menü

NEM FIZETSZ A TWITTERÉRT? NE AKARJ SOK ÜZENETET KÜLDENI.

Újabb "előnyben" részesülhetnek majd azok, akik fizetnek a mikroblog használatáért.
Szécsi Dániel (DemonDani)
Szécsi Dániel (DemonDani)
Nem fizetsz a Twitterért? Ne akarj sok üzenetet küldeni.

A Twitter folyamatosan azon dolgozik, hogy vonzóbbá tegye a felhasználóknak a Blue előfizetési lehetőséget. Már nagyon sok extra lehetőséget nyújt a platform azok számára, akik fizetnek a mikroblog használatáért, de nagyon úgy fest, hogy kezd túlzásokba esni a vállalat. Kiszivárgott információk szerint drasztikus lépésre készül a vállalat.

A Twitteren szellőztette meg Alessandro Paluzzi, hogy a szolgáltatás a jövőben már azt is korlátozhatja, hogy mennyi privát üzenetet lehet küldeni az ismerősök számára, ha valaki nem fizet elő a Blue opcióra. Paluzzi meglehetősen sok esetben bizonyult hiteles forrásnak a Twitter tervezett fejlesztéseit, változtatásait illetően, szóval jelen esetben is valószínűsíthető, hogy nem téves információról van szó. Egy képernyőmentés is van arról, hogy ilyen lépésre készül a mikroblog.

A megjelent beszámolóban először csak annyi szerepelt, hogy a Twitter már dolgozik azon, hogy limitet állítson fel a napi szinten elküldhető DM-ekre vonatkozóan, és a korlátlanságot csak az élvezheti majd, aki befizet a platform használatára. Időközben az is kiderült, hogy ez a limit 500 üzenet lenne egy napon belül, ami igazából a legtöbb embernél nem jelentene problémát.

Galéria megnyitása

A hír kapcsán Paluzzi elindított egy nem reprezentatív gyors felmérést, hogy az emberek mennyi privát üzenetet küldenek a Twitteren keresztül napi szinten. Ennek az lett az eredménye, hogy a legtöbb embernek a 250 darab üzenetra vonatkozó limit sem jelentene gondot, kevesen vannak, akik ennél többet csevegnek a mikroblog keretei között. A 3000 kitöltő egy része ráadásul egészen biztos, hogy nem vette különösebben komolyan a dolgot, és csak az eredmény megtekintése érdekében nyomta be véletlenszerűen az 1000+ opciót.

Ez a döntés egyébként meglehetősen furcsa lenne a Twitter részéről. Tudniillik a DM funkciót igazából nagyon kevesen használják, és nem régen Elon Musk éppen olyan lépéseket próbált tenni, ami a DM népszerűségét igyekezett növelni. Az viszont, hogy bevezetnek erre ez limitet, biztosan nem fogja segíteni a terjedést, még akkor sem, ha aránylag kevesen lesznek, akiket ez igazából ténylegesen korlátozhat.

Tehát minimális hatása lenne egy ilyen lépésnek, de az garantált, hogy a visszhangja nem maradna el, attól függetlenül, hogy ez csak egy maroknyi embert érintene. Főleg influenszerek, cégek azok, akik nagyobb mennyiségű üzenetet küldenek, az ilyen fiókok viszont már nagy arányban egyébként is Blue előfizetők lettek mostanra egyéb előnyök kiélvezése érdekében.

Musk egyébként a napokban arról is tweetelt, hogy a mesterséges intelligenciával is megtámogatott botok elleni harc egyre nagyobb kihívások elé állítja a közösségi médiát, és ebben egy hatékony eszköz a hitelesítés. Véleménye szerint csak úgy lehet majd túlélni a jövőben, ha lesz egy megbízható hitelesítési rendszer. Persze ezt ingyen is lehetne biztosítani, ezzel tisztában van, de ennek kapcsán pedig azt tette hozzá, hogy az előfizetéses hitelesítésre azért van szükség, mert ez a legtöbb bothálózatot anyagilag képes ellehetetleníteni.

Galéria megnyitása

A Twitter kapcsán friss esemény az is, hogy végre, több hónapos várakozást követően elindulhat egy első körös bevételmegosztási lehetőség a tartalomgyártók és a mikroblog között. A hirdetésekből befolyó összeg egy részét csepegtetheti vissza a vállalat a készítőkhöz. Egy 5 millió dolláros blokkal indul ez a rendszer.

Természetesen azt is kiemelték, hogy csak az fog részesülni a reklámokból származó bevételek visszaosztásából, aki Blue tagsággal rendelkezik, szóval egyébként fizet a mikroblog használatáért.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére