A SanDisk logója váratlanul megváltozott, bár, igazából nem is lehet váratlannak nevezni a dolgot, hiszen a Western Digital éppen arra készül, hogy kiszervezze a vállalat részeként működő divíziót, ehhez a lépéshez pedig pont passzol a logó felfrissítése is. A SanDisk 2016 óta erősíti a Western Digital kötelékét, ugyanis akkoriban ütötték nyélbe a felvásárlást, ám az utóbbi időszakban a kiszervezést készítették elő, aminek még idén meg kellett volna történnie, de a dolgok jelenlegi állása szerint már csak jövőre lehet belőle valami.
Az aktuális logó, ami egyszerűnek mondható és nem is túl izgalmas, gyakorlatilag 1995 óta van érvényben, azóta lényeges módosítás nem történt – egészen mostanáig. A megszokott SanDisk név már a múlté, helyette a Sandisk és a SANDISK nevet használja a továbbiakban a NAND Flash alapú termékek szegmensében tevékenykedő vállalat. A külső adattárolóiról, memóriakártyáiról, pendrive-jairól, illetve SSD-iről ismert Sandisk egy egyszerű, ugyanakkor kellően modern logót vezetett be, ami első ránézésre úgy is tűnhet, mintha az félkész lenne, hiszen a betűk egyes részei hiányoznak.
A nyitott „D” betűvel a régi logó „D” betűjére szerettek volna utalni, amelynek felső-oldalsó része szintén nyitott. Az „S” betűk alja hiányzik, ezt pixelvezérelt S betűnek hívja a gyártó, és az „A” betű sem szokványos kivitelben érkezik. Az új dizájn a vállalati szándék szerint az együttműködést és a partnerséget szimbolizálják, amelyekre szükség van a céljaik aktualizálásához és az új lehetőségek kihasználásához. Az átalakulást a lenti kis videó is remekül szemlélteti.
Az átalakítás tehát a kiszervezés része, amire az aktuális tervek szerint 2025 elején kerülhet sor, maga az új logó pedig egész pofás lett, ahhoz képest főleg, amilyen irányokba elindulnak mostanság az egyes gyártók logóik újragondolásakor – negatív példaként a Paramount, a JaGUar, a PayPal, illetve a Kia is felhozható.