Már százezer iptv-előfizetője van a t-home-nak

Már százezer iptv-előfizetője van a t-home-nak

A hazai távközlési piac és a fogyasztói szokások átalakulásával a képernyők egyre fontosabb szerepet játszanak az életünkben. Immár 100 ezer T-Home-előfizető választotta az interaktív televíziózás élményét kínáló iptv-szolgáltatást, és folyamatosan erősödik a társaság jelenléte a tévépiacon - mondta Király István, a Magyar Telekom Nyrt. marketing-vezérigazgatóhelyettese. A hagyományos televíziózást gyökeresen átalakító iptv-szolgáltatást hazánkban elsőként a T-Home (illetve elődmárkája, a T-Online Magyarország) indította el 2006 novemberében, és kereskedelmi forgalomban is egy ideig kizárólag ez a márka nyújtott iptv-szolgáltatást. A dinamikus fejlődést az iptv-szolgáltatás különleges kényelmi funkciói - mint például a megállítható, visszatekerhető élő televíziós adás, a rendkívül gazdag, több száz mozifilmet tartalmazó, akár már tévépremier előtt kínáló Videotéka (VoD), az elektronikus műsorújság, a gyerekzár - mellett az is nagyban segíti, hogy a T-Home 2010 júniusában a világon elsőként tett elérhetővé iptv-szolgáltatást kábeltelevíziós hálózaton, a legújabb EuroDocsis 3.0 technológiával. Az igazi újdonságnak számító fejlesztés eredményeként a korábbiaknál jóval szélesebb körben, országszerte összesen több mint 1,5 millió háztartásban érhető el - eddig csak adsl, vdsl és optikai hálózaton, megfelelő műszaki feltételek mellett fogható - iptv-szolgáltatás.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward