Már a Reels-ben is reklámozni fog az Instagram

Már a Reels-ben is reklámozni fog az Instagram

Az Instagram nagyon ügyesen szövi tele a felületét reklámokkal, és most is ennek egy újabb iskolapéldáját láthatjuk majd. Ezúttal a Reels az, amit elérnek a hirdetések. Most még csak teszteli ennek a működését a vállalat, de a globális bevezetésre hamarosan sor kerülhet.

Általában reklámoktól mentesen szokta az Instagram bevezetni az új funkciókat, de miután eltelik némi idő, a hirdetések mindig megjelennek. Most arról számolhatunk be, hogy a tervek szerint Indiában, Brazíliában, Németországban és Ausztráliában, szóval nemzetközileg indul majd el a Reels esetében a reklámok tesztelése.

A rövid videós tartalmakat az Instagram a TikTok riválisának hozta létre, és egyelőre nagyon szépen ível felfelé a pályája. Már a felhasználók széles köre készíthet Reels videókat az Instagramra, és folyamatosan érkeznek azok az újabb lehetőségek, amikkel az ilyen felvételeket egyre színesebbé tehetik az emberek.

Galéria megnyitása

Ha nem is lesz akkora sikere a Reels-nek, mint a Történeteknek, az borítékolható, hogy felhasználók milliói fognak az elkövetkezendő hónapokban ilyen felvételeket publikálni. A követői tábor pedig minden bizonnyal szívesen fogadja majd ezeket. És miközben nézik az emberek a Reels videókat, egyre sűrűbben találkozhatnak majd reklámokkal.

Az egyelőre még csak tesztelési jelleggel futó hirdetések akár 30 másodperces hosszúságúak is lehetnek majd az eddigi információk szerint. Tehát a hosszuk meghaladhatja a videóknak a hosszát. Ugyanolyan vertikális formátumhoz lesznek ezek igazítva, mint a Reels tartalmak – és úgy általában a legtöbb dolog az Instagramon.

A Történetekben is hasonló reklámok jelenhetnek meg, mint a Reels keretei között, de lesz itt egy nagy különbség. A Reels hirdetésekhez lehet majd hozzászólásokat írni, kedvelhetőek is lesznek, sőt mi több, akár el is lehet majd ezeket menteni, ha valakinek arra lenne igénye. A 30 másodperces hossz mellett pedig már egészen tartalmas hirdetéseket lehet majd összehozni különösebb leleményesség nélkül is.

Emellett a Facebook az Instagram anyavállalataként elkezdett tesztelni egy másik hirdetési formát is, ami a matricareklám névre hallgat majd. Ez nem árul zsákbamacskát, pontosan arról van szó, amire a neve következtetni enged, olyan matricákat lehet majd kitenni egy-egy Stories bejegyzésbe, melyen egy matrica formájában lesz elhelyezett reklám. Ezt meg is lehet majd nyitni egyetlen érintéssel.

Galéria megnyitása

A reklám kivitelétől függően meg lehet majd oldani akár azt is, hogy ez a matrica már eleve egy vásárlásra alkalmas oldalra irányítsa a felhasználót. Így a szponzorációban megjelent tárgyara azonnal be is fizethet az ember, ha kellőképpen felkeltette a dolog az érdeklődését.

Ahogy azt fentebb előre vetítettük, a Reels reklámoknak a tesztelése négy országban indul majd, a Facebook esetében a matricás hirdetések pedig a következő hetekben fognak megjelenni szintén tesztelési jelleggel.

Neked ajánljuk

Kiemelt
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ product.displayName }}
csak b2b
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap