Komoly tervekkel száll ringbe a Lenovo idén

A hongkongi székhelyű gyártó az idei évben már nem először nyilatkozik nagy reményekkel az okostelefonok piacáról. Legutóbb például bejelentették, hogy a táblagépekkel, és a telefonokkal egy teljesen új részleg foglalkozik majd, mivel ez a terület jelenleg egyben volt a többi szórakoztató-elektronikai termékkel.

Komoly tervekkel száll ringbe a Lenovo idén

A hongkongi székhelyű gyártó az idei évben már nem először nyilatkozik nagy reményekkel az okostelefonok piacáról. Legutóbb például bejelentették, hogy a táblagépekkel és a telefonokkal egy teljesen új részleg foglalkozik majd, mivel ez a terület jelenleg egy részlegben van a többi szórakoztató-elektronikai termékkel.

Ám a Wuhan mellé tervezett komplexum csak a következő év során áll majd munkába, addig pedig több milliárd jüant emészt fel. Na de mit is szeretne a Lenovo idén? Első sorban felzárkózni a többi kínai készülékgyártó mögé. A Lenovo jelenleg negyedik a sorban, őt a ZTE, a Huawei és az Alcatel előzi meg, és egyelőre nem kevéssel. 2012 végére szeretnék, ha a hátrányuk minimálisra olvadna.

A DigiTimes értesülései szerint, hogy ezt meg is valósítsák, az év végéig mintegy negyven okostelefont indítanának hódító útjára. A jelentések alapján ezek a telefonok már nem csak a belépőszinten képviselnék a céget, hanem a többmagos csúcskészülékekig minden megtalálható lenne a termékpalettán. Ne feledjük, hogy az első egyedi tervezésű Intel Atom alapú telefon is a Lenovo garázsából érkezik. A K800-at csak az indiai Lava előzte meg, a referencia Intel modellel.

A vállalat 18 millió készülék eladását tervezi, ami reális cél lehet, hiszen szintén az idei terveik között szerepel, hogy próbálnak elszakadni Kínától, és eljutnának több modellel is Európába és a tengeren túlra is. Persze ehhez az is kell, hogy fel tudják venni a piac tempóját, és ráérezzenek a vásárlók igényeire. A K800 például a mára igencsak kiöregedett Android 2.3-mal kerülhet a boltokba. Ha nem érkezik gyorsan egy Ice Cream Sandwich frissítés, az bizony nem lenne jó reklám, és ennyi pont elég lehet egy újdonság bukásához.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward