Ki emlékszik még az NFT lázra? A virtuális tulajdonjog aranylázánál többen vásároltak maguknak „ingatlanokat” különböző metaverzumokban, hogy amint az NFT-vel szennyezett metaverzum appok felfutnak, nekik frekventált helyen lévő reklámfelületük legyen a virtuális térben. Spoiler, de ők bukták minden befektetésüket.
A VRChat azonban kimaradt ebből az NFT lázból, a közösség köszönte, de nem kért ebből, így a napi százezer felhasználója elvan a saját maguk által készített tartalmak között.
Az egyik legnépesebb világ a VRChatben mindig is a közösség által létrehozott McDonalds volt, ahol szépen kialakított vendégtér és konyha volt, számtalan játékos látogatta meg ezt a helyszínt nap, mint nap. A McDonalds Japán azonban úgy gondolta, hogy ideje kicsit komolyabban venni a VRChates jelenlétüket, ezért hivatalos Mekit nyitottak.
A Meki fiatalokat megcélzó promóciós kampánya ráadásul japán vtuberekkel és sztárokkal együtt fut, így Ado és Yoasobi is része a dolognak.