Energiahatékonysággal kampányol a Samsung

Láthatólag igen komoly erőfeszítéseket tesz a Samsung annak érdekében, hogy valóban "kizöldüljön" - és érthető módon ezzel együtt azért is, hogy erről lehetőleg mindenki tudomást is szerezzen.

Energiahatékonysággal kampányol a Samsung

Láthatólag igen komoly erőfeszítéseket tesz a Samsung annak érdekében, hogy valóban "kizöldüljön" - és érthető módon ezzel együtt azért is, hogy erről lehetőleg mindenki tudomást is szerezzen.

Amellett, hogy egyes konkrét termékeiket is külön kiemelten hirdetik ebből a szempontból (értelemszerűen az SSD-ket és a DDR3-as memóriákat, amely utóbbiak esetében a DDR2-esekhez képest 70%-kal alacsonyabb fogyasztásról is beszámolnak szélsőséges esetekben), nagy hangsúlyt fektetnek az újrahasznosítási programjuk eredményeinek reklámozására is, amely az elmúlt év során mintegy 1.270.000 kg-nyi fogyasztói elektronikai cikket dolgozott fel újra.

A jelek szerint az erőfeszítéseik nem is hiábavalóak; a Greenpeace is honorálta az eltökéltségüket, így az egyes vállalatok "zöldségét" mérő skálájukon közvetlenül az éllovas Nokia mögé rangsorolták őket. Egyebek mellett ebben nyilván az is szerepet játszott, hogy a vállalat számos terméke megfelel az ROHS és az Energy Star követelményeinek is, amivel természetesen szintén szívesen büszkélkednek.

Láthatólag kiemelt figyelmet fordítanak az adatközpontokra is, mivel itt az SSD-k az alacsony fogyasztásuk miatt hosszú távon valóban kifizetődőnek bizonyulhatnak a drágaságuk ellenére is, és ez szintén megjelenik a kommunikációjukban. Mindent egybevetve tehát, bár a "zöldség" mostanában amúgy is nagy divat, a Samsung láthatólag még ehhez képest is kiemelten kezeli ezt a témakört. Amennyiben ez a továbbiakban is érdemi eredményekkel párosul, és ezzel együtt másokat is sarkallnak a hatékonyság fokozásra, akkor ezt nagyon jól is teszik.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward