Shop menü

ELINDULT A SNAPCHAT FIZETŐS SZOLGÁLTATÁSA, ÉRDEKES ELŐNYÖKET LEHET VELE SZEREZNI

A Snapchat+ nem olcsó, és egyelőre nem is biztosít túl sok extra funkciót azoknak, akik a befizetés mellett döntenek, de azt például lehet majd látni, hogy kik azok, akik a sztoriknál visszatérő nézelődők.
Szécsi Dániel (DemonDani)
Szécsi Dániel (DemonDani)
Elindult a Snapchat fizetős szolgáltatása, érdekes előnyöket lehet vele szerezni

Mostanra teljesen egyértelmű lett, hogy az előfizetéses felhasználókból lehet a legjobb bevételt felhajtani az alkalmazásokat fejlesztőknek, ez az, amiben a valódi profit rejtlik, nem a megvásárlás vagy a reklámok előtérbe helyezése. És bizony egyre több az olyan közösségi felület, ami a fennmaradása és a tovább haladása érdekében ehhez az eszközhöz nyúl.

Galéria megnyitása

Nemrégiben számolhattunk be arról, hogy a Telegram elindítja az előfizetési lehetőséget, de említhetnénk itt a Twittert, a Discordot és egyebeket is. A Telegramon a prémium csomagot váltók előnyökben részesülhetnek a platformon, a helyzet pedig hasonló lesz a Snapchat esetében is. A meglévő funkcióknak a hozzáférhetőségét a cég nem korlátozza, inkább olyan funkciókat próbál biztosítani, amikkel fel tudja majd kelteni az emberek figyelmét, és rávezeti őket arra, hogy befizessenek az extrákra.

Havi 4 dolláros összegért cserébe lehet majd igénybe venni a Snapchat+ szolgáltatást.

Leginkább azok számára lehet majd érdekes a Snapchat+, aki nagy követői bázissal rendelkezik, és fontos a számukra azt látni, hogy milyen az aktivitás, mely követőek tudják mozgósítani. Ennek köszönhetően a felhasználók úgy tudnak majd több időt tölteni a követőtáborukkal, hogy kedvezni is jobban tudnak nekik. Lehetőség lesz innentől azt is megnézni, hogy a sztori bejegyzéseket kik nézték meg több alkalommal is azt követően, hogy egyszer megnyitották.

Galéria megnyitása

A legjobb barátokat, követőket az a megtiszteltetés érheti itt, hogy kitűzik a BFF funkcióval az előfizetők. Ez együtt jár majd azzal is, hogy a megosztási lap tetejére kerül az „örökös legjobb barát”, így könnyeben lehet majd neki küldeni képeket, videókat. Lecserélhetővé teszi a fizető felhasználóknak a Snap, hogy az alkalmazás ikonját lecseréljék más grafikára.

Galéria megnyitása

A hirdetésekről a fejlesztő nem beszélt a bejelentésében, és a The Verge megkérdezésére pedig azt mondta a vállalat illetékese, hogy a reklámok továbbra is az üzleti modelljük központi eleme lesz. Az ebből származó bevételekre folyamatosan számít a Snap, és úgy tűnik, hogy az előfizetőknél is láthatóak maradnak majd a reklámok. És érdekes módon nem gondolja a cég, hogy kezdetben a Snapchat+-ból nagy bevételeket érhet majd el.

Galéria megnyitása

Egyelőre nem lehet bárhol élni a Snapchat+ szolgáltatással, sőt mi több, eléggé kevés olyan hely van, ahol ezt be lehet élesíteni. A támogatott területek névsora kimerül 9 országban. Az Egyesült Államok, Kanada, az Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Ausztrália, Új-Zéland, Szaúd-Arábia és az Egyesült Arab Emírségek neve említhető itt egyelőre. De a következő hónapokban fokozatosan egyre több országban lehet majd élni az előfizetéssel.

A Snap egyébként hardveres próbálkozásokkal is igyekezett bevételt termelni, de ez egyelőre nem igazán jött be neki. A szemüvegénél nem mérte fel túl jól a felhasználói igényeket, újabban pedig egy drónnal próbálkozik, ami látványosabb tartalmak létrehozására szolgál. Hogy ez mennyire nyeri majd el a felhasználók tetszését? Az még a jövő zenéje. A Pixyből sokat rendeltek a bejelentést követően, ami jó előjel, de rögtön utolérte a terméket az ellátási probléma.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére