Shop menü

BARBIE-VAL ÉS EGYÉB ÍGÉRETEKKEL ÁLLT ELŐ A NOKIA MOBILOK GYÁRTÓJA AZ MWC-N

Jöhet a Barbie mobil, teret nyerhetnek az otthon javítható készülék, és erősödik a multi-brand stratégia a HMD-nél.
Szécsi Dániel
Szécsi Dániel
Barbie-val és egyéb ígéretekkel állt elő a Nokia mobilok gyártója az MWC-n

A Mobil Világkongresszus keretében a gyártók általában új termékeket szoktak bejelenteni, a HMD viszont nem itt tett, a cég nem jelentett be konkrét újdonságokat, csak arról beszélt, hogy milyen fontos újítások jönnek idén. Hangzatos ígéretekből nincs hiány, még Barbie eszköz is érkezik, jelentsen is ez bármit.

A HMD kiemelte, hogy a Human Mobile Devices szellemiség keretében az idei évben igyekeznek majd ember, felhasználó központú fejlesztésekkel előállni. Ennek jegyében pedig minden eddiginél többet próbálnak majd tenni a környezet megóvása érdekében. Miközben a költségeiket is csökkenteni fogják, és a profit felé mozdulnak el, hogy a jövőben szilárdabb alapokra állva tudjanak tovább haladni.

Galéria megnyitása

Idén nyáron a HMD olyan készülékeket tervez letenni az asztalra, amiket könnyedén megjavíthatnak otthon a felhasználók, és nemcsak az akkumulátor cseréjére kell itt gondolni. A cég meglátása szerint a legtöbb mobilt törött kijelző miatt dobják el az emberek, és éppen ezért megoldást akarnak nyújtani arra, hogy a sérült kijelző kicserélése játszi könnyedséggel megoldható legyen otthon. A „Javítsd magad” mozgalmat a HMD elvileg még komolyabban fogja venni.

A vállalat az elmúlt években már több lépést is tett ebbe az irányba, szóval joggal bízhatunk abban, hogy nem a levegőbe beszél.

Korábban arról lehetett hallani, hogy a HMD elengedi a Nokia márkanevet, de most nem ezt erősítette meg a cég. Az MWC-n teljesen egyértelműen arról beszélt a márka, hogy multi-brand stratégiát visznek tovább, és továbbra is lesznek a boltokban Nokia mobiltelefonok. „Ám a Nokia telefonok sem tűnnek el teljesen: már ezen a nyáron visszatér egy ikonikus, klasszikus típus.” – olvasható a cég közleményében.

Galéria megnyitása

Azt is elmondta a HMD, hogy az új szellemiségének jegyében, a többmárkás vízió részeként, szoros együttműködések kialakítására fog fókuszálni. Ezen a fronton nagyon érdekes hír, hogy a HMD a Nokia mellett a Matellel is partnerkapcsolatot alakított ki. A Mattel a világ egyik legnagyobb játékgyártója, és egyebek mellett a Barbie márkanév tulajdonosa. Az MWC egyik legkülönösebb bejelentése, hogy a HMD egy Barbie tematikájú mobillal fog előrukkolni.

Galéria megnyitása

Ahogy a jobb szerelhetőséget ígérő okostelefon, a Barbie-mobil is nyáron fog debütálni. „A Barbie és a HMD küldetése, hogy felrázza az iparágat egy új flip telefonnal” – hintette el a vállalat. Szóval valamilyen kihajtható készülékre kell számítani, ami a klasszikus formát fogja használni, szóval nyomógombos lesz, nem pedig okostelefon. A cég marketinganyaga úgy fogalmaz, hogy „ez a stílust, nosztalgiát és természetesen a digitális detox-ot ötvöző klasszikus telefon megtöri majd az okostelefon-kultúra forgatókönyvét, és a nyár legtrendibb kiegészítője lesz”. OK.

Galéria megnyitása

A Mobil Világkongresszus keretében a cég kitakarva megvillantotta négy érkező mobiltelefonját, ezek közül kettő valószínűleg okostelefon. Azokat júliusra várhatjuk. Ugyancsak júliusban jöhet a Barbie mobil is az előzetes menetrend alapján. De ez szerint nem kell nyárig várni arra, hogy a HMD kínálata gyarapodjon, májusban jöhet már egy friss készülék, ami a formája alapján egy nyomógombos termék lehet.

Galéria megnyitása

Kíváncsian várjuk, hogy hova fut majd ki a HMD nagy átalakulása, de bízunk a sikerében, mert napjainkban nagy szűkség van arra, hogy a gyártók fennmaradjanak és kitartsanak a mobilpiac mellett. Így tud a kínálat színes maradni.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére