2010-ban indult a Xiaomi pályafutása, és 2013-ban hozta létre a vállalat a Redmi márkát. Nagyon sok idő telt el azóta, rengeteg dolgon ment keresztül a Redmi, és a cég a jövőben szeretné ezt egy kicsit felrázni. Érezhető volt a Redmi márkás termékeken az elmúlt években, hogy nincs már meg a korábbi lendület, és ez talán majd megváltozik.
Ma már a Xiaomi égisze alatt ott van a Redmi mellett a Poco is, és a két almárka útja egészen sokszor összeért az utóbbi években. Most viszont változás jöhet ebből a szempontból is azáltal, hogy a Redmi esetében elindul egy globális márkaidentitás változás. Kínában már tavaly elindult ez a folyamat, nemzetközi szinten pedig most kezd felpörögni az új külső és szellemiség erősítése, terjesztése.
„A Redmi MOST MÁR AZ REDMI.” – jelentette be a márka. Ezzel arra utal, hogy a továbbiakban hivatalosan már csupa nagybetűvel fogják írni a márkanevet, és a használt betűtípus is cserélődik. A határozottabb megjelenéshez az is hozzátesz, hogy a fekete és a fehér opciók mellett piros színnel kezdi írni a nevét a márka.
Lu Weibing, a Xiaomi mobilos részlegének elnöke elmondta korábban, hogy az új identitás a stratégia változását is magával hozza. A felsőkategóriás Xiaomi okostelefonok növekvő népszerűsége nyit teret a Redminek az erősödésre. Állítólag a márka a jövőben erősíteni fog a kutatásokkal, ezáltal a jobb ár-érték arányú mobiltelefonok ismét innovatívabbá és vonzóbbá válhatnak. Erősebb piaci pozícióba kerülhet a Redmi, erősebb fejlődésnek indulhat a Xiaomi árnyékában.
A továbbiakban a Redmi szeretné azokat az „álmodozókat” szolgálni, akiknek köszönhetően nagyobbat tudtak álmodni a múltban.
A vállalat a Redmi 15 globális bevezetése elé időzítette ezt a bejelentést Indiában. De az utóbbi időben már érkezett néhány olyan Redmi termék, amelyen a REDMI stilizált márkajelzés köszön vissza. Szép lassan szivárog be az új márkajelzés és a frissített identitás a nyugati piacokra.
A márka vezetői úgy vélik, hogy az elmúlt több mint 10 év alatt fejlődtek a vásárlók, változtak az elvárások, és a Redmi a jövőben szeretné a megnövekedett igényeket is hatékonyan szolgálni. Mikor a Redmi anno megjelent, akkor az emberek valami újra vágytak, és ezt sokan ebben a márkában találták meg. Most a szakemberek szerint megint egy ilyen periódusban vagyunk, és a Redmi erre igyekszik reagálni.
„Merészebb, magabiztosabb, kompromisszummentesebb lesz a Redmi a határtalan törekvések táplálásában, kiszolgálásában.” – áll a márka bejelentésében. Hozzátette, hogy a változásokkal együtt továbbra is elkötelezett marad a közösség felé. Az utazásának egy következő stádiumába lép a Redmi, ami újabb növekedést és erősebb innovációt eredményezhet.
„Az új külső csak a kezdet.” – igyekezett leszögezni a Redmi, és bízunk abban, hogy ez a valóságban is érződni fog. Reményeink szerint nemcsak a szavak szintjén próbál a Xiaomi változtatni az almárkája megítélésén, hanem tényleg érdekesebbek, innovatívabb lesznek a költséghatékony termékek is a Xiaomi modellek alatti ársávokban.