A telekommunikációs vállalatok piacán sok érdekes szereplő bukkant már fel, főleg az MVNO terület az, ahol szoktak izgalmas, különleges próbálkozások lenni. Az egyszerűbben csak virtuális mobilszolgáltatókként emlegetett vállalatok piacán egyebek mellett még Ryan Reynolds is aktív befektetőként van jelen a Mint Mobile révén, és nagyon úgy fest, hogy most egy nagyobb hal felszippanthatja a T-Mobile személyében.
A Mint Mobile az Egyesült Államokban egy kicsit olyan, mint amilyen Magyarországon a Djuice volt. Fiatalos lendület hajtja, rendre vicces kampányokkal próbálja magára felhívni a figyelmet az olyan óriások által uralta piacon, mint a Verizon, az AT&T vagy a T-Mobile. A szolgáltató számára rendszeresen csinál reklámokat Ryan Reynolds, és sok érdekes akciója volt az évek során. A cégben Reynolds 2019-ben szerzett nagyjából 25%-os részesedést és egyébként a szolgáltató 2015-ban kezdte meg a működését.
Évek óta az hajtotta a Mint Mobile-t, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú szolgáltatásokat biztosítsa, miközben persze az árak mellett furcsa reklámokkal és szolgáltatásokkal is előrukkolt. Volt például saját streaming szolgáltatása, ami 2020-ban indult, és semmi más nem ment rajta, mint a 2003-as Tuti terv című film Ryan Reynoldsszal a főszerepben.
Mint minden MVNO mögött, a Mint Mobile mögött is áll egy nagyobb szolgáltató, ami az infrastruktúrát adja. Ebben az esetben ez a T-Mobile, és a Bloomberg arról számolt be, hogy állítólag a vállalat felvásárolhatja a virtuális szolgáltatót. Látva a sikereket, ez nem lenne túlzottan nagy meglepetés, az átállás sem jelentene gond, mivel az üzemeltetőhöz kerülne, de nagy kérdés, hogy vajon a piaci versenyre milyen hatással lenne ez.
A hír azt követően röppent fel, hogy megjelent a Mint Mobile legújabb reklámja, amit a mesterséges intelligencia alkotott. A hirdetésben Ryan Reynolds tűnik fel a kamera előtt, az írói székbe pedig a ChatGPT foglalt helyet. A reklám annyira jól sikerült, hogy a T-Mobile-ban is birtoklási vágy ébredhetett, és ennek eredményeként indulhat el az akvizíció.
Persze csak viccelünk, nyilván nincs ilyenről szó, semmilyen összefüggés nincs a ChatGPT által szerzett reklám és a Mint Mobile felvásárlásának lehetősége között.
Azt nem tudni, hogy mi lesz az ügy vége, hogy mekkora összegű vásárlási ajánlattal állhat elő a T-Mobile. De az biztos, hogy a jelek szerint Ryan Reynolds megint jó lóra tett. Bár a színészt leginkább a bolondos filmes karakterek megformálása révén ismerik világszerte, valójában aktív befektető, és bármibe száll be, azt ténylegesen beletett munkával igyekszik sikerre vinni.
Volt már köze gin gyártással foglalkozó céghez, tartalomgyártóhoz, szállt már be futballklub tulajdonosi körébe. Egyebek mellett tagja a Greylock Partners befektetői csoportnak is, melyen keresztül köthető a nevéhez dollármilliárdokat érő startup vállalkozás. A ChatGPT-s reklámja pedig minden bizonnyal több reklámcégben is felveti majd azt az ötletet, hogy hasonlóan készítsenek hirdetéseket. Mert egyébként az MI tényleg egy jó reklámszöveget írt Reynoldsnak.