A Blizzard drasztikus lépésre szánta el magát: visszatéríti a játék árát azoknak dél-koreai Diablo 3 játékosoknak, akiknek gondot okoztak az indulásnál jelentkező szerver problémák. A cég csak azután jutott erre a döntésre, hogy a játékosok panaszai alapján a dél-koreai kormány vizsgálatba kezdett a Blizzard szöuli hivatalában. A Blizzard egy darabig nem akart fizetni, de végül rákényszerült, a dél-koreai fogyasztóvédelmi törvények ugyanis garantálják a kompenzációt abban az esetben, ha olyan probléma adódik a termékkel kapcsolatban, amelyről nem a fogyasztó tehet. A Blizzard a koreai battle.net-en közzétett információi szerint a 40. szint alatti karakterekkel rendelkező játékosok jelentkezhetnek a pénzükért a június 25-től július 3-ig tartó időszakban. Ezen kívül a vásárlást követő 14 napon belül ezentúl még azok is visszakérhetik a pénzüket, akiknek nincs 20. szint feletti karakterük.
A Blizzard nem nyilatkozott azzal kapcsolatban, hogy más országokban is kompenzálni kívánja-e az elégedetlen játékosokat, de a Diablo 3 európai szolgáltatásával kapcsolatban elmondták, hogy a hardver infrastruktúra folyamatos fejlesztésének köszönhetően június 2 óta a bejelentkezéssel és az online maradással kapcsolatban megszűntek a problémák.