Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Dead Island - A holtak szigete


Döglegyek járják násztáncukat a rothadó hús szagára gyűlve, az édeni luxusnyaralás véres rémálommá vált, és többé nem ereszt. Pápua Új-Guinea Csendes-óceáni szigetvilágának egy kis, eldugott paradicsomában járunk, Banoi homokos tengerpartú, gyönyörű, napsütötte szigetén. Újgazdagok ezrei érkeznek ide évente, hogy a pálmafák árnyékában koktélozva feloldozást szerezzenek az otthon terhei alól, alkohol, nők, szerencsejáték, bűnös gondolatok, itt várnak rátok. A Palms Resort Hotel csillogása azonban már a múlté, a márványfolyosókat emberi vér festi vörösre, a mennyország hajnalhasadtára földi pokollá változott. Nők, férfiak, fiatalok és öregek, mind a vírus áldozatai lettek, a különleges kór egyetlen éjszaka alatt végigsöpört a szigeten, aki nem veszett oda azonnal, az élőholtként járja az utcákat, ösztönei viszik előre, ennie kell.

Vesztegzár a Palms Resort Hotelben
Vesztegzár a Palms Resort Hotelben

A lengyel Techland a nyár csalódását hozta el Call of Juarez: The Cartellel, idei második számú alkotásuk viszont személyesen gondoskodik róla, hogy keserű íz többé ne maradjon a szánkban. A Dead Island egy szabadon bejárható, nyílt, édeni luxusvilágban játszódó horror szerepjáték, egy csonkításokkal és halálsikolyokkal kísért rémtörténet, ahol nem számít más, csak a túlélés. Átlagos turistaként gyanútlanul isszuk magunkat matt részegre a szigeten töltött első éjszakán, kapunk néhány visszautasító pofont, s földre lökést, a reggeli kínzó fejfájás azonban olyan emlékképeket kelt életre, hogy azt kívánjuk, bárcsak ne velünk történt volna mindez. Mintha verekedés lett volna a bárban, de nem tiszta minden részlet, egy nő a másik nyakára ugrott, s hatalmasat harapott belé, később a WC-ben próbáltak újraéleszteni valakit, sikertelenül. Kilépünk a szobából, de mintha egyedül lennénk, kihalt minden, a fények is alig pislákolnak már, s mikor egy vérben tocsogó, szakadt ruhás élőholt a sarkon befordulva, gyilkos hörgésekkel nekünk ront, akkor hasít csak elménkbe a felismerés. Tényleg megtörtént.

Nem vagyunk egyedül
Nem vagyunk egyedül

El kell menekülnünk erről az átkozott helyről, mindez viszont kicsit se lesz könnyű, ahogy a cél felé közelítünk, tennivalóink és kötelességeink egyre csak sokasodnak. Vannak kötelezően végrehajtandó főküldetéseink, és szabadon választható mellékfeladatok is, túlélőkkel találkozunk, s mindenki akar tőlünk valakit. Kutassuk fel az elveszett szeretőjüket, szerezzünk benzint, alkoholt, kötszert, autóalkatrészt, ételt, vagy egyszerűen menjünk ki a zombiktól hemzsegő tengerpartra, hogy egy bőröndökből formázott óriási HELP felirattal adjuk tudtára az erre áthaladó charter-járatoknak, mi is folyik itt. A kalandok teljes egészét első szám, első személyű nézetből éljük át, nem vagyunk forgatókönyvhöz kötve, nincsenek szabályok, s utunkat álló falak, van viszont annál több harc, vér, kín, és szenvedés. Na meg némi RPG elem.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 43.
    2011. 10. 08. 10:06
    azért nem csak a luxusfürdőt emeld ki!..
    ottvan a csatorna rednszer is meg elötte a szétvert belváros..!!!..
    Sokkal faszább mint az egész game eleje!!! Meg nehezebb is. Szóval a szavatosság szerintem több mint 8.
    a bezsélgetések bőven elegek igy, én nem vagyo kkiváncsi az ázsiai beszéljünk 10 percen át jelenetekre egy ilyen gaméban.
    a speckó fegyverek is kurvajók, nem beszélve arról hogy az egész bluprint keresgélés mellet el lehet menni ha gyorsan végig akarjuk tolni a gamét.

    és a látvány az olyan mint a Left4Dead. az talán még ennél rondább...sőt biztos.
  • 42.
    2011. 10. 02. 22:31
    @Sediqwe

    Nekem eredetibe van meg és nem találkoztam egy általad említett buggal sem. Először a törtet nyomtam végig, de azzal sem voltak komolyabb problémák... Egyszer volt olyan gond, hogy mikor a hajóval bementünk a városba és már meg voltak a kannák is és a néger doboza is, nem mentem egyből tovább a csaj apjának a hajószereldéjébe, és mire visszamentem a hajóhoz, eltűnt, a GPS meg beleirányított volna a vízbe. Aztán magamtól elmentem a műhelybe, és ott volt a hajó a "legénységgel". a szemetek otthagytak
  • 41.
    2011. 10. 02. 21:56
    @Verstrum
    Természetesen tudok a törés gondjairól, bár az inkább a save, és egyébségekről semmint egy egy labda gyilkos hajlamáról szólt, illetve már eleve a UPD_3 (ez a last jelenleg) al nyomtam , mert tudom milyen hibák lehetnek egy egy gameben (ezek nem olyan jellegü BUG ok amik ne férnének meg, pl a L4D2 kb jár vagy az ezredik patchenél (sok addon is volt benne igaz) de még a mai napig tölt a steam hozzá bugfixeket DD pedig van vagy 2 éves a game... szal a 90+ jó lenne még így is! (most töltöm vissza azt a pontot éppen ahol lecopyztam a save állományokat , mégpedig mikor elhagyom a szigetet a bör.... felé
  • 40.
    2011. 10. 02. 02:19
    @Sediqwe

    Egyetértek a véleményeddel, DE ; Szerintem amíg nem vetted meg az eredetit, és egy törést használsz, ne beszélj bugokrol, hiszen az nagyban a törésnek köszönhető, vagy már 2x kijavították és letölthető az update, ha eredetid van, napokon belül. Nekem se volt rá keret, és pl. alapból amíg nem updateltem tört updateval addig a Z betűvel át tudtam repülni mindenen( ráadásul olyan jól meg volt csinálva, hogy az első esés nem sebzett miután kinyomtad a repülést, és valamivel magasabbra rakott, hogy ne ess a text alá ^^ ), amit nem hiszem hogy a készítők felejtettek volna benne =)

    All in all, szerintem nagyon hangulatos, számomra még mindig nem monoton, noha vannak hullámvölgyek, néha olyan fordulatok vannak, hogy csak ámulok! Csak ajánlani tudom mindenkinek, szerintem itt egy kicsit alul lett értékelve (+90% imo)
  • 39.
    2011. 10. 01. 23:54
    Nekem a mostani időszak legjobb játéka lett!
    A FarCry 2 -t végig se toltam.
    Ha csak az első map van az is irgalmatlan nagynak, és "bejárhatatlannak" tünne alapból, de úgy hogy mellé még további 3 fő map került (asszem 3, van ugye a város , az underground na meg a börtön) szal én a MAP ot 100% ra értékelném.
    A hangulat? Frenetikus! Nem egyszer rezzentem meg hogy jajj , merről is rohannak?
    Fegyver romlás, nos, nekem nem okozott gondot, főleg hogy a fejlődéssel kaptam olyan + dolgokat amik sok mindent pótoltak!
    XP rendszer is remek, csak azért egy 3x full tápos emberkét nem tudom hány év alatt lehet kifejleszteni
    Zombikkal nem volt gondom, "szerethető" karakterek... és az a robbanós valami, nem egyszer sikítottam hogy neeeem akartam őt is megütni, mikor a nagy kaszabolás közben a sok zombi közé lépdelt és felrobbantott
    Ha lenne pénzem és előbb utóbb lesz, tuti hogy pótlom és megveszem ezt!
    Ami nem tetszett:
    2 x kell kinyitni mindent, (kinyit, felvesz)
    CHROME enginnel nem készült autós game? mert a vezetésből a space/kézifék , külsőnézet nekem hiányzott.
    Na meg ez a BORZALMAS fegyver csere, ocsmány!
    Na meg ahogy a kezembe kell pakolni a fegyvereket, az sem tetszett egyáltalán.
    JA meg hogy nincs FIX fegyver lepakoló hely! Egy egy dobozt (nem egy csajt) berakhattak volna ahova rejthetem a cuccaimat.
    Nekem 90% lett volna a megfelelő, a 10% a "forradalmin" bukna el, amúgy az apróbb bugokat leszámítva nem volt rossz!(pl a kannibálos viadalnál nekem a kerítés mögé estek a zombik
    de olyan is volt hogy egy fontos NPC kiesett a pályáról,
    vagy ugye a dobozok lerakásakor az arcomba esett a doboz,
    de volt olyan is hogy egy strandlabdába rugás(lábbal) megölt,
    szal pár apró bug van benne, de REMEK GAME ;P)
  • 38.
    2011. 10. 01. 10:22
    Szerintem egész jó kis játék lett!Én végig toltam,kis híján 50 óra alatt.Minden mellékküldit megcsinálva!Azért ez nem rossz játékidő.
  • 37.
    2011. 09. 30. 20:41
    És aki arról beszél, hogy egysíkú, meg unalmas, meg fantáziátlanok a küldetések, az azzal a lendülettel el is árulja magáról, hogy alig játszott vele fél órát... A teljes játékidő minden - ha a mellékküldetések nagy részét is meg szeretnéd csinálni, kb 30 óra elsőre...
  • 36.
    2011. 09. 30. 20:38
    És aki arról beszél, hogy egysíkú, meg unalmas, meg fantáziátlanok a küldetések, az azzal a lendülettel el is árulja magáról, hogy alig játszott vele fél órát... A teljes játékidő minden - ha a mellékküldetések nagy részét is meg szeretnéd csinálni, kb 30 óra elsőre...
  • 35.
    2011. 09. 30. 20:28
    Ennél izgalmasabb helyszínt, ennél jobb történetet nem tudom miért kellett volna kitalálni egy ilyen játékhoz... Szerintem bőven hozta a kötelezőt, aki szereti az ilyen zombis sztorikat, azokat "beszippantja" a játék.
    És nem is kis időre. Hihetetlenül hosszú a játékmenet, nagyok a pályák. Először a kalóz változattal játszottam végig, ott észre sem vettem a dzsungelban a másik falut (Camp), ahol szintén vár egy csomó küldetés. Másodszori végigjátszásra már nézelődni is volt idő. A gyűjtögethető ID Cardok, a Fact-ok, na meg a koponyák, amikkel még durvább fegyver-modokhoz juthatunk. Ráadásul ezeket a koponyákat meg sem találod a tárgyaid között, neked kell emlékezned melyiket vetted fel, és mire magadtól megtalálod, hogy hova kell vinni... (http://www.youtube.com/watch?v=RRw_qvFAlx0&feature=player_embedded)
    Persze van még hova fejlődnie, a kézifegyverek amortizációja, a lőfegyverek használhatósága, de hát csak lesz majd egy második rész is...
  • 34.
    2011. 09. 30. 11:35
    DogTheDog
    Legközelebb ne evezős gályarab nehézségen told végig.
  • 33.
    2011. 09. 28. 23:32
    a legtöbb zombi nem a gas stationnál van, hanem moresby karantén zónájában(elkerített rész orvosi sátorok)
  • 32.
    2011. 09. 28. 21:35
    Csak azert fejeztem be,mert fizettem erte.Ennek a tulelohorrorhoz annyi koze van,mint a cod zombi modnak.Ritka gyenge lett szerintem.
  • 31.
    2011. 09. 27. 23:29
    az apró bugoktól eltekintve nekem is tetszik a game, csak azért az idegesítő, hogy Fury módban noclipet ad, a késdobáló karakterről át is kellett váltanom a csoki rapperre, jópár talentpontot elcsesztem Fury módra
    ilyen jó közelharcot még egy zombis játékban se láttam, de ha már kisebb csoda kell, hogy találjunk lőszert a játékban akkor legalább tényleg megcsinálhatták volna, hogy azok ölni is tudjanak...
  • 30.
    2011. 09. 27. 02:02
    Egy "fantasztikus játékra" nem 77%-ot adunk. Erre talán nem nekem kéne felhívnom a figyelmet. Bár kihaénnem, végtére elég kritikát izzadtam ki magamból én is. Ebben a felhozatalban kiváló lett ez a játék, elég csak arra gondolni, hogy az agyonajnározott Stalker-széria ennél sokkal-sokkal kevesebbet bír felmutatni, küldetésekben, területben, fejlődésben, látványban. Pedig a műfaj tulajdonképpen majdnem ugyanaz. A grafika meg bár egyszerű, de hangulatos és látványos, és egy középkategóriás gépen is 100-200 fps-sel fut, ahol a fentebb említettek 40-50-nel maximum. Kell több?
  • 29.
    2011. 09. 26. 22:10
    Mindenkinél újragenerálódnak a zombik? Értsd: bizonyos helyeken előfordul - pl.: Gas Station, ahol ki kell kapcsolni a 3 áramforrást - az alagútnál, a raktárban, és a 2 kúthoz vezető úton állandóan újratermelődnek, és most nem a halál közötti újrabenépesülésre gondolok. Kicsit idegesítő. Lezabálja az életem, meg a zsetonom, mert repair, meg halál megy állandóan :--((
    Ez a nehézségi szinttől függhet?
  • 28.
    2011. 09. 26. 10:04
    nem egy cryengine, de cserebe a laptopomon is hibatlanul fut, ellenben a gta4-el ami meg ilyen sincs.
  • 27.
    2011. 09. 26. 04:44
    Nekem nagyon bejött a játék, a chrome engine 5 sem borzalmas, láttam én már ennél sokkal borzalmasabbat is.
  • 26.
    2011. 09. 26. 00:31
    A Chrome Engine 5 tényleg borzalmas egy valami... DE a játék iszonyatosan jó =)
    A Mass Effect 2 óta nem kötött le ennyire játék mint ez
  • 25.
    2011. 09. 25. 22:42
    Szerintem mindent egybevetve jól siekrült a játék, egyetlen dolog ami kicsit irritált, az annyi lenne, hogy a lőfegyverek zombik ellen semmit sem érnek, (nem a shotgunra gondolok), élők ellen meg mint amit elvártam, épp ezért mondjuk pisztolyból 2 lövés a fejre a zombiknak már talán elvárható sérülést okozhatott volna, erre majdnem egy tár kell neki... lol
    Fegyver amortizációt, ha már beletették, akkor a lőfegyvereknre ez inkább igaz, mint pl egy feszítővasra. Megnézném mondjuk hány lövést lehet leadni egy berettával meghibásodás nélkül, és hányszor csaphatnak meg egy feszítővassal valakit, amíg az el nem deformálódik... vagy hagyták volna a francba a durability-t vagy csinálták volna meg értelmesen. Mindezektől eltekintve nem bántam meg, hogy költöttem rá.
  • 24.
    2011. 09. 25. 19:04
    Merwenus,bocs hogy segíteni szerettem volna,ígérem többet nem teszem
  • 23.
    2011. 09. 25. 18:33
    Nekem nem tetszik a játék .
  • 22.
    2011. 09. 25. 17:58
    "Nem kell eldobni az elhasznált fegyvert meg lehet őket javítani,én a dzsungeles pályától,a végéig ugyan azzal a 3 feltuningolt fegyverrel mentem."

    Örülök, hogy lejött a lényege a mondandómnak. De köszi a tippet, magamtól nem jöttem volna rá, hogy ahol upgradelni lehet, és createlni ott van repair is.
  • 21.
    2011. 09. 25. 17:50
    Iszonyatosan egysíkú és unalmas játék, pedig nagyon jó volt a koncepció, csak keveset tudtak belőle kihozni. Az egy dolog, hogy végig zombikat kell gyilkolni, de tálalhatták volna ezt egy kicsit izgalmasabb köntösben is. Amúgy rendben van a játék, de én 2-3 óra alatt meguntam. Egész jó grafika, nem bugos vagy ilyesmi. "Fegyver" választék rendben.
  • 20.
    2011. 09. 25. 16:00
    Benny irta
    "Ez nagy hibája! Főleg mikor késsel egy háborút végig lehetne irtani karcolás nélkül, itt meg 15-20 suhintás után dobhatod el -.-"

    Nem kell eldobni az elhasznált fegyvert meg lehet őket javítani,én a dzsungeles pályától,a végéig ugyan azzal a 3 feltuningolt fegyverrel mentem.
  • 19.
    2011. 09. 25. 13:36
    Akkor már inkább Serious Sam...
    Nekem ez unalmas és tényleg csúnya. FarCry 1 szinvonal.
    De ízlések és pofonok.
  • 18.
    2011. 09. 25. 13:15
    Richard83 ez szerintem nem is horrornak készült inkább árkád nyírd ki az összes zombit stílusú játék.
  • 17.
    2011. 09. 25. 12:52
    Hát én nem erre számitottam, ezt a játékot lehetne nevezni GTA zombie island-nek is.Hülye küldetések és újra tünő zombiek. valami Dead Rising-hoz hasonlatos. Dead Space2 es az Amnesia ota nem is jott jo survivor horror, pedig az se most volt...
  • 16.
    2011. 09. 25. 12:06
    Benny
    Ez nagy hibája! Főleg mikor késsel egy háborút végig lehetne irtani karcolás nélkül, itt meg 15-20 suhintás után dobhatod el -.-
  • 15.
    2011. 09. 25. 09:44
    Nekem is nagyon tetszik. Az egyetlen hibának én is az eltúlzott fegyver amortizációt tudom be.
  • 14.
    2011. 09. 25. 09:16
    Engem a város részben a hosszú töltési idők húztak fel. A csatornába lemenés, feljövetel és vissza ugyanez. De összességében a játék nagyon jó co-op-ban meg főleg!
  • 13.
    2011. 09. 25. 06:59
    Direkt úgy írom meg hogy ne legyen spoiler, de én másra számítottam a végén nem arra ami ott volt.
  • 12.
    2011. 09. 25. 01:06
    A játékban voltak kisebb bugok de nekem rohadt jó élményt nyújtott és szerintem abszolút szórakoztató a célzásrendszerével a zombik végtagjaira és a rohadt nagy felfedezhető területekkel. A játékot laptopon, AMD Athlon II X2-őn (P340), Radeon HD 6470 513mb, 3gb DDR3-an futtatom normál beállítások mellet és még csak be sem szaggat. Laptop játékosoknak és gyengébb konfigosoknak is melegen ajánlom. Kb 30 óra játékidőt nyomtam bele
  • 11.
    2011. 09. 25. 00:57
    hympyke
    "Egy bajom volt a DI-vel, az ára"

    Az ára? Megjelenés napján olcsóbb volt, mint a PC-s játékok többsége. Egy bizonyos szoftver boltban akár 6990-ért is meg lehetett venni. De a többiben sem volt sokkal drágább
  • 10.
    2011. 09. 24. 23:14
    Kíváncsi lennék hogy ha ez 6 grafikában, akkor ugyan melyik túlélő horronak van 9es? Mert hát ugye kategóriájában pontozunk vagy mi...

    Csak mert véleményem szerint ennél nincs szebb. Esetleg talán a Cryostasis helyenként de az nekem totál nem jött be. A Dead Spacekről nemtok nylatkozni mert az kimaradt.
    Egy bajom volt a DI-vel, az ára. Igaz nem törekedtem olcsót keresni.
  • 9.
    2011. 09. 24. 23:13
    Gyenge grafi? Mond minek szép a grafikája, és hasonlítsuk már össze őket.
    Battlefield 3ig ez az egyetlen játék ami JÓL használja a fény-árnyék és fullscreen effekteket. Főleg mikor a szél fúj...hol vannak ilyen dolgok mai "szép" játékokban? Ehhez képest relatíve kicsi gépigénye van.
  • 8.
    2011. 09. 24. 23:01
    Call of juarez 3 az egy szégyen volt majdnem olyan mint a Kane & lynch 2, alig vártam hogy vége legyen mert csak végig tolom mert a régieket szerettem.
  • 7.
    2011. 09. 24. 23:00
    nálam eddig az év játéka. Nagyon jó a zombik roncsolás modellje, jó a hangulata az egésznek, az 1000-ik zombi levágás után sem volt unalmas a harc. Amit én hiányoltam, több boss féleség kellett volna szerintem.
  • 6.
    2011. 09. 24. 22:07
    Gyenge grafika?? Nagyon szeretném, ha minden játéknak, főleg az open world játékoknak csak ennyire gyenge grafikája legyen.
    Szerintem meg - főleg a bejárható területek méretéhez képest - igen impozáns grafikája van.
  • 5.
    2011. 09. 24. 21:58
    Nekem nagyon tetszett a játék de pont a vége fele lett az érdekes amikor már normális fegyvereket is találtam/vettem/készitettem.
    Talán a börtönös rész volt ebben a szempontbol a legjobb.
    Ami zavart a játékban,hogy a vége fele amikor már elég"combos" volt a karakterem,sok sok szintlépés után sem éreztem,hogy bármit használt a szintlépés,szinte az összes fejlesztés megléptem mégsem erősödött látványosan,a nőci akivel játszottam
    Ami még nagyon idegesitett az az,hogy a fegyvereket elég nehezen lehet váltani,és hogy nagyon gyorsan elhasználodtak.
    A jol felfejlesztett Katana kardot sem tudtam sokáig használni mert gyorsan leamortizálodott,és utánna annyit ért csak mint ha összegyürt ujságpapirral vertem volna ellenségeimet.
    Maga a grafika nagyon kettősre sikeredett,a tengerparti részek hiába sikeredtek jora,a homályossága miatt nem tudtam megszeretni.
    Viszont a viz,tenger mozgása részletességét még egy játékban sem láttam ilyen szépnek.
  • 4.
    2011. 09. 24. 21:00
    Elég jó játék lett, a L4D után egy ilyennel játszani, teljesen más dimenzió. Nagy terület, megvan a szabadságérzeted, a hangulat kicsit parás de mégsem annyira. Változatos fegyverek és még sorolhatná az ember, de a játékélmény, minden esetleges negatívumot elfeledtett az emberrel.
  • 3.
    2011. 09. 24. 20:31
    Nem tudom, hogy jelent-e valamit, hogy csak a játék elejéből vannak a screenshotok... Az elején Én is kicsit furáltam a grafikát, a játékmenetet és a nem túl nagy szigetet. Később az Act II-nél már jobban sikerült megszeretnem a játékot és valahogy a grafika is szépnek tűnik, még ha nem is minden részletében (a gépigény legalább alacsony). Tetszik a felfordult város és elég nagy csatornarendszert is kidolgoztak alá, ráadásul a háztetőkön is lehet sokat közlekedni. A Dzsungel sem rossz, de azt még nem jártam be teljesen. Mondhatni, hogy sok mindenre gondoltak a készítők és tényleg egy elég jó túlélő-akció-rpg egyveleget alkottak (csak ahogy lentebb is írták, magam is sajnáltam, hogy a zombik is kb velem együtt lépnek szintet és a 10x erősebb fegyverrel is ugyanolyan nehéz zombikat kaszabolni). A kicsit döcögősebb indulás után azt kell mondjam, hogy játszatja magát a Dead Island! Ha mindent egybe veszünk én grafikára egy erős 7 pontot adnék a játékélményre meg 9-t.
  • 2.
    2011. 09. 24. 20:02
    A grafikával nem lenne nagy gond, nekem inkább az élő karakterek megjelenése zavar. Meg a lépcső bug... mintha egy rohad bungie kötél lenne a hátamra kötve.
    Az is egy előny hogy ahogy fejlődök úgy erősödnek a zombik is, és a fegyverek is, így jóformán csak a skillpontok elköltése a fejlődés. Mintha nem is lennének szintek.

    Remélem lesz pár rész folytatás új helyszíneken és karakterekkel, extra fejlesztésekkel. Egy újfajta akciódúsabb resident evilt látok benne, ha jól csinálják.
  • 1.
    2011. 09. 24. 19:36
    Nagyon jó,megéri az árát(ha megvettem volna) engem utoljára a Fallout 3 kötött le ennyire,a zombi hangulat 1000%-os,és külön tetszett hogy ki kell használni a környezet adta lehetőségeket,a kocsik tetejére a legtöbb zombi nem tud felmászni onnan simán lekaszabolhatóak.
    Ennek ellenére is van benne kihívás bőven.
    És elég hosszú nekem kb 2 és fél hét volt,szóval bátran ajánlom mindenkinek.