Az iPon részéről (B2C fókusz):
  • Professzionális piackutatás a termékekről/szolgáltatásokról, 10.000 fős minta alapján
  • Sales és marketing workshop (10+ éves tudás és tapasztalat átadása)
  • Termékek/szolgáltatások webshop kompatibilissé tétele és belistázása
  • Marketing termékbemutató videó megtervezése és forgatása
  • Online marketing kampány 500.000 Ft értékben
  • A kelet-közép európai régió több országában, ahol az iPon is jelenléttel bír (Ausztria, Horvátország, Románia és Szlovénia), legalább egy cég támogatása B2C ügyfélkör elérésében
Az iPon részéről (B2C fókusz):
A HRP részéről (B2B fókusz):
  • 28 éves nagykereskedelmi tapasztalat alapján, a megfelelő értékesítési csatorna és értékesítési modell kialakítása;
  • Termékmenedzsment és termék marketing feltérképezése disztribúciós szemlélettel
  • 3500 fős aktív partner bázis és kapcsolatrendszer az induláshoz
  • Lehetséges együttműködés 150 gyártóval, kapcsolt és kiegészítő termékekben rejlő lehetőségek, akár 3rd party bevonásával
  • Oktatás árazási struktúra és termék promóciók tekintetében, az adott terület sajátosságait alapul véve
  • Logisztika és raktározási rendszer nemzetközi tapasztalatokkal
  • Disztribúciós marketing csomag 1.000.000 Ft értékben
  • Termékbevezetés, üzleti terv támogatása
  • Akár 200.000.000 Ft értékű tőkebefektetés, külön megállapodás keretében
A HRP részéről (B2B fókusz):