Az iPon részéről (B2C fókusz):
- Professzionális piackutatás a termékekről/szolgáltatásokról, 10.000 fős minta alapján
- Sales és marketing workshop (10+ éves tudás és tapasztalat átadása)
- Termékek/szolgáltatások webshop kompatibilissé tétele és belistázása
- Marketing termékbemutató videó megtervezése és forgatása
- Online marketing kampány 500.000 Ft értékben
- A kelet-közép európai régió több országában, ahol az iPon is jelenléttel bír (Ausztria, Horvátország, Románia és Szlovénia), legalább egy cég támogatása B2C ügyfélkör elérésében
A HRP részéről (B2B fókusz):
- 28 éves nagykereskedelmi tapasztalat alapján, a megfelelő értékesítési csatorna és értékesítési modell kialakítása;
- Termékmenedzsment és termék marketing feltérképezése disztribúciós szemlélettel
- 3500 fős aktív partner bázis és kapcsolatrendszer az induláshoz
- Lehetséges együttműködés 150 gyártóval, kapcsolt és kiegészítő termékekben rejlő lehetőségek, akár 3rd party bevonásával
- Oktatás árazási struktúra és termék promóciók tekintetében, az adott terület sajátosságait alapul véve
- Logisztika és raktározási rendszer nemzetközi tapasztalatokkal
- Disztribúciós marketing csomag 1.000.000 Ft értékben
- Termékbevezetés, üzleti terv támogatása
- Akár 200.000.000 Ft értékű tőkebefektetés, külön megállapodás keretében