Az Epic Games saját kliensének a térnyerése nem áll meg, az Unreal Engine 4 és a Fortnite anyagi sikerét kihasználva továbbra is azon vannak, hogy minél több és több felhasználót csábítsanak a saját platformjukra.
Az ingyenesen begyűjthető prémium játékok és a csak az Epic Games Store-ban megjelenő exkluzív címek pedig továbbra is fontos részét fogják képezni a cég üzleti tervének. A legnagyobb rivális viszont továbbra is a Steam, az Epic Games pedig igyekszik a kiadók kedvében járni és a Steamnél jobb ajánlatokkal szolgálni számukra.
A PCGamer.com számításai szerint eddig 65 játék van az EGS-en, ami Steamen nem kapható, és van 50 cím, ami korábban EGS exkluzív volt, de már nem az. Az Epic Games szerint az elmúlt két év csak a kezdet volt és az eddigieknél jóval több kizárólagos értékesítési jogot fognak tudni majd megszerezni. A Steam magas sarcával ellentétben a kiadónak is jól jön ez a fajta üzleti kapcsolat, így például a Ubisoft rengeteg játékát fogja a Uplay-en kívül ide is elhozni, megkerülve a Valve 30%-os sarcát.
Február 11-én az Epic Games a Twitch csatornáján kívánja majd bemutatni azokat a játékokat, amiket csak náluk lehet majd kapni, ezt pedig egy nagyobb leárazással fogja nyomatékosítani.