Shop menü

SWTOR E3 ÖSSZEFOGLALÓ

Az E3 elején bemutatott fantasztikus filmtrailer után a BioWare elmondta, hogy ez az E3 valóságos újdonságbomba lesz a fejlesztőcég első MMO játékának korai rajongói számára. Ez így is volt, az E3 végeztével elég tiszta képet kaphattunk arról, hogy milyen is lesz majd a több mint 5 éve készülő nagy mű. Kaptunk számos fejlesztői naplót, interjúkat, in-game trailereket, aki pedig helyben kint volt felfedezhette Tatooine sivatagos vidékeit egy izgalmas történet főhősének szerepében. Menjünk is szépen végig a látnivalókon James Ohlen vezényletével.
Csont Szilvia
Csont Szilvia
SWTOR E3 összefoglaló

Az E3 elején bemutatott fantasztikus filmtrailer után a BioWare elmondta, hogy ez az E3 valóságos újdonságbomba lesz a fejlesztőcég első MMO játékának korai rajongói számára. Ez így is volt, az E3 végeztével elég tiszta képet kaphattunk arról, hogy milyen is lesz majd a több mint 5 éve készülő nagy mű. Kaptunk számos fejlesztői naplót, interjúkat, in-game trailereket, aki pedig helyben kint volt felfedezhette Tatooine sivatagos vidékeit egy izgalmas történet főhősének szerepében. Menjünk is szépen végig a látnivalókon James Ohlen vezényletével.

 

Ohlen elsőként az emelte ki, hogy a BioWare a hangsúlyos sztorit kívánja behozni az MMO játékok világába. Ezzel persze nem azt akarja mondani, hogy a többi játékban nincs ilyen, de korántsem kapott akkora szerepet, mint az Old Republicban fog. Ebben a játékban igazi személyiséget kap a karakterünk, nem csak egy tucat elf lesz Óperencia városának utcáin. Utólag megmásíthatatlan döntéseket kell hoznunk - ha egy szereplőt megölünk, akkor vége a dalnak, nem visszakozhatunk később -, aktív párbeszédeknek lehetünk részesei - nem monológokat kapunk az NPC-któl - és mindezt sokkal emberközelibbé varázsolja a teljes szinkron. Ezt tovább fűszerezi a csoportos párbeszéd lehetősége. Ha többen vagytok, akkor mind kiválasztjátok mit akartok mondani, majd a játék dob egyet és a nyertes lesz az aki hangot adhat véleményének. Ohlen úgy fogalmazott, hogy ezzel kicsit visszahozzák a régi papíros szerepjátékok hangulatát, mikor egy-egy esemény után az asztal körül ülők vitatkozhatnak, hogy ki, mit és miért csinált úgy ahogy.

 

Ahogy a fenti videóból láthattátok a kezdeti verzióhoz képest átszabták az interfészt, szerintünk nagyon tetszetős és jól használható lett. Az egyik legfontosabb elem, a térkép igen jól használható, elnyerte tetszésünket a dinamizmusa, ha megmozdulunk, átlátszóvá válik. Ha már mozgás, akkor jó hír, hogy bemutatták a bolygófelszíneken használható járművünket, a speedert (lvl25-ön kapjuk). A térképek méretesek lesznek, úgyhogy lesz is rájuk szükség. Méretes alatt azt kell elképzelni, hogy csak a Tatooine lesz akkora, mint a teljes Dragon Age: Origins bejárható területe. Itt jegyezzük meg, hogy a Speeder mellett lesz hagyományos taxi és gyorsutazás opció is, utóbbi oda visz minket ahova utoljára odakötöttük magunkat (= WoW-os HS).

A videóban kaphattatok egy kaszt gyorstalpalót is: mint tudjátok a játékban a 10. szint után tovább specializálhatjátok az alapkasztotokat, de ez nem azt jelenti, hogy onnantól kőbe van vésve a csapatban betöltött szerepetek. A WoW-hoz hasonlatosan 3 képességfán oszthatjátok le a pontjaitokat, illetve igazíthatjátok a kasztot a saját játékstílusotokhoz. A társ karakterekről túl sok újdonságot nem tudhattunk meg, az AI rendben volt, például nem bontotta a CC-t (korábbi összefoglalónkhoz katt).

 

A csapatkeresés egyszerű és gyors, könnyen áttekinthető ki hol tart a küldetésekben. A missziókra visszatérve pozitívnak hangzik az, hogy mindig van egy fő sztorivonal amit követünk és az ilyen típusú mellékküldetések, mint hogy "Ölj meg 10 buckalakót", csak kiegészítik a lényeget. A játékban nagyon komoly endgame tartalom lesz mindenki számára. A raideket Operation-nek hívják, ezek kellően összetettek, komoly történeti háttérrel. Aki inkább csak a szűk baráti körével szeret játszani, azokra számos Flashpoint, azaz 4 fős insta vár. A PVP kedvelőket a nyílt PVP szervereken túl külön Warzone-ok is várják, melyekből kezdetben 3 lesz. Akik rákaptak az űrcsatákra, azoknak is lesz mivel szórakozniuk a végjátékban. Az ismételhető küldetések többségében a Sith birodalom és a Köztársaság közti ellentét köré vannak kihegyezve.

Tatooine - A hivatalos fejlesztői napló

A játékban a KOTOR-hoz hasonlóan light és darkside pontokat kapunk a döntéseinktől függően. Ez egyben azt is jelenti, hogy lehetőségünk van a Galaktikus Köztársaság katonájaként kegyetlen döntéseket hozni és a Sith Birodalom követeként megsegíteni másokat és egy jobb jövőért harcolni. Amennyiben csapatban teljesítünk egy küldetést és nem mi nyerjünk a dobást a beszélgetésnél, akkor is annak fényében kapjuk a pontokat, amit mi akartunk mondani. Ha már pontok, akkor tegyünk említést arról is, hogy itt is építgethetjük kapcsolatunkat társkaraktereinkkel (5 követőt szedhetünk össze), velük Affection pontokat gyűjtögethetünk.

További gameplay jelenetékért és egy Daniel Erickson interjúért katt ide.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére