Shop menü

AJÁNDÉK PERCEKET AD AZ IDŐSEKNEK A VODAFONE

Szécsi Dániel (DemonDani)
Szécsi Dániel (DemonDani)
Ajándék perceket ad az időseknek a Vodafone

A Vodafone számos átgondolt intézkedéssel igyekezett az elmúlt hetekben segíteni a koronavírus idején a felhasználóit, és most a cég egy újabb jó intézkedést jelentett be. A vállalat hosszú időre, sok extra percet ad a feltételeknek megfelelő felhasználóinak.

Az időseknek nem mobilinternettel, hanem ajándék percekkel szeretne ezúttal segíteni a Vodafone, mert tisztában van azzal a cég, hogy ez a korosztály még jellemzősen a hagyományos hívások híve, és így tartja a kapcsolatot a rokonokkal. A vállalat mostani csomagja a 65 évnél idősebbeket érinti, és ezen belül is azokat a feltöltőkártyásokat célozza, akik alapvetően csak keveset beszélgetnek, és ezért nem használnak előfizetéses díjcsomagokat.

A mai naptól automatikusan aktiválja a Vodafone Magyarország az ajándék perceket, egészen pontosan 100 percet biztosít a szolgáltató minden érintett felhasználója számára. Mivel a vállalat a szerződések révén tisztában van az ügyfelei életkorával, így tudja ezt önállóan minden érintettnek aktiválni.

Galéria megnyitása

A 100 díjmentesen elbeszélgethető percet nagyon hosszú ideig beoszthatják az emberek, nem kell attól tartani, hogy 30 napon belül lejár. A Vodafone 90 perces időkeretet szabott, szóval július 5-ig lehet ezzel élni. Az ajándékról mindenkit SMS-ben értesít a vállalat, hogy tudomást szerezzenek erről az érintettek. Fontos azt tudni, hogy ezt a csomagot csak belföldi hívásokkal lehet elhasználni, és minden hálózatba beszélgethetnek az idősek, szóval egyéb megkötés a felhasználás irányát illetőleg nincs.

A Vodafone ezzel egyidejűleg felfüggesztette a feltöltőkártyás ügyfeleket érintő, kötelező adategyeztetéseket is a járvány végéig, mivel ezt például az idősek előszeretettel oldották meg az üzletekben, ami jelenleg felesleges veszélyhelyzetet jelent. Elsőként a vörösök jelezték az NMHH számára, hogy szeretnének eltérni ettől a gyakorlattól, és a jelek szerint az NMHH nem gördített akadályt a vállalat terve elé. Ezen a téren a további tudnivalókról valószínűleg később ad tájékoztatást a cég.

A vállalat minden esetben próbálja arra kérni az ügyfeleit, hogy maradjanak otthon, és válasszanak olyan ügyintézési formákat, amikkel távolról is megoldható a segítségnyújtás. Csak akkor induljanak útnak ilyen céllal, ha tényleg nincs más módja a probléma elhárításának. A Vodafone létrehozott egy olyan oldalt, ahol minden szükséges tudnivalót összegyűjtött az ügyfelei számára a mostani helyzettel kapcsolatosan.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére