Shop menü

43 DRIVER HIBÁRA FIGYELTEK FEL AZ INTEL FEJLESZTŐI EGY YOUTUBER TESZTJE ALAPJÁN

Az Intel fejlesztőcsapatának rengeteg munkát kéne elvégeznie viszonylag rövid idő alatt, ami okoz némi fejtörést a vezetés számára. Sajnos hibák is becsúsznak, elég sűrűn.
Víg Ferenc (J.o.k.e.r)
Víg Ferenc (J.o.k.e.r)
43 driver hibára figyeltek fel az Intel fejlesztői egy Youtuber tesztje alapján

Az Intel Arc sorozata eléggé bukdácsolva rajtol, igazából az első belépőszintű asztali videokártya sokáig csak Kínában volt elérhető kereskedelmi forgalomban, ám a napokban az Amerikai Egyesült Államok területére is megérkezett. A rajtot biztosan nehezítik a driver körüli bugok, ezért is dobja piacra szakaszosan új videokártyáit az Intel: először a kínai OEM-ek, utána a kínai DIY piac, majd később a globális OEM-ek és a globális DIY piac is megkaphatja őket – ha az eddigi gyakorlatból indulunk ki.

A vállalatnál már elismerték, a driver fejlesztése és optimalizálása sok időt vesz igénybe, így például a DirectX 11-es játékok esetében eléggé gyengécske a teljesítmény, hiszen inkább az újabb, népszerűbb játékokra koncentrálnak, és még így is rengetek a munkájuk. Az Intel ezen a téren hátárnyból indul, hiszen most kell megteremtenie a videokártyái támogatását, szemben a riválisokkal, akik több évtizedes tapasztalattal rendelkeznek videokártya-driver fejlesztés terén, a folyamatos munka miatt pedig minden játék alatt versenyképes teljesítményt mutathatnak fel termékeik.

Galéria megnyitása

Remekül szemlélteti az Intel driver helyzetét az a tény, hogy a vállalat szakemberei 43 friss driver hibára bukkantak, amikor a GamersNexus videó tesztjét megtekintették. Ezek közül négyet még július végéig javítottak, augusztus 19-ig pedig 21 darab, nagyrészt a felhasználói kezelőfelületet érintő hibát száműztek, és a friss driver nulladik napi támogatást is kínált a Saints Row, illetve a Madden NFL 23 mellé. Ezzel együtt a Stray és a Horizon Zero Dawn összeomlását okozó hibákat is javították, a Marvel’s Spider Man esetében javították a teljesítményt, valamint a SmoothSync hibáit is sikerült orvosolni.

A továbbiakban is figyelemmel kísérik majd a különböző teszteket, azok megállapításait górcső alá helyezve az újonnan felmerült hibákat is javítani fogják. Igazából a fejlesztőcsapat tagjai még tanulják, mi mindenre van szükség a sikerhez a videokártya-piacon. A telepítővel kapcsolatos hibákat is orvosolják, valamint az előzetes telepítés után szükséges egyedi komponensek letöltésének módján is csiszolnak még. Ennek köszönhetően a telepítő kisebb lehet, hamarabb letöltődhet, így a felhasználók gyorsabban nekiláthatnak a driver telepítésének. A nem várt hibák miatt a folyamat eléggé megbízhatatlan, így az év folyamán egy kombinált csomagra állnak át, amit egyszerre lehet letölteni és telepíteni, azaz nem lesznek többé telepítővel kapcsolatos hibák.

Reméljük, sikerül a hibák többségét hamar kijavítani, valamint legalább a legnépszerűbb játékok alatt elkészülnek a szükséges optimalizációk annak érdekében, hogy versenyképesebb lehessen az új videokártyák teljesítménye.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére