Berkovics Dalma, a Microsoft Startup programjának külsős helyi vezetője, növekedési fázisban lévő startupokkal van napi kapcsolatban, korábban pedig sharing economy-ra építő ötletekkel foglalkozott. A csapatot, a lelkesedést, a pénztermelésen túlmutató hozzáadott értéket és az ügyfélközpontúságot tartja legfontosabbnak az iPonNovation versenyén.

Biás Csongor, több mint tíz éve foglalkozik startupokkal, jelenleg a Startup Hungary Alapítvány ügyvezetője. Azt vallja, hogy a startup ökoszisztéma részét képezik a nagyvállalatok, a fejlettebb KKV-k, de még az állam is. Örömmel vállalta a zsűrizést, hiszen itt az iPon és a HRP önzetlenül segíti a növekedési fázisban lévő, jó ötletekkel rendelkező csapatokat.

Fazekas Barbara, a Green Fox Academy korábbi társalapító ügyvezetője, a Metropolitan Egyetemen az üzletfejlesztésért, salesért és marketingért felelős csapatokat vezető vezérigazgató-helyettes. Számos kapcsolódási pontja van a startupokhoz, volt része sikerekben és bukásokban egyaránt. A pénzügyi szemléletmódot és azt nézi a versenyzőkben, hogy elég közel állnak-e a problémához, ég-e a tűz a szemükben.

Gerencsér Dorka, a Smart Future Lab energetika fókuszú inkubátor innovációs és startup szakértője a hitet, alázatot és kitartást emeli ki a szakmai kompetenciák mellett - vállalkozói és iparági szinten egyaránt. Fontosnak tartja, hogy valós problémákra megoldást kínáló projektek nyerjenek.

Ivanics Anikó, a Design Terminal tehetséggondozó programjainak vezetője 2,5 éve költözött haza Amerikából, azóta startupokkal foglalkozik. A miérteket, a motivációkat, a növekedési potenciált keresi a csapatokban, illetve kiemelten fontosnak tartja, hogy legyen igény a startup megoldásaira.

Jentetics Kinga, a PublishDrive társalapítója, ügyvezetője. Saját vállalkozása is egy startup, mostanra több mint kétszázezer e-könyvet adtak el a digitális platformon. A gyakorlati tapasztalatai alapján az emberi tényezőt tartja kiemelten fontosnak, mert az elkötelezettség és a szenvedély viszi előre ezeket a cégformákat. Nála a nemzetközi potenciállal rendelkező startupok lehetnek nyerők.

Klemetz Kata, a Loffice társalapítója szerint a COVID utáni időszakban különösen nagy szerephez juthatnak a startupok. A szakmai prioritások teljesülése mellett azt szeretné, hogy női tagjai is legyenek a nyerteseknek, a női vezetők aránya a startupok esetében is alacsony, ezen javítana.

Liptay Gabriella, a KPMG Marketing és Kommunikációs igazgatója karrierje során a kisvállalkozásoktól a multikig bezárólag sok helyen dolgozott már, jól ismeri a kezdeti és az érettebb szakaszokat. Szerinte az összhang és a ritmus a legfontosabb, a zsűrizés során a harmóniát keresi a jelentkező csapatokban.

Alcantara Mary, az Input Program és az MKB Fintechlab akcelerációs és startup szakértője is úgy gondolja, hogy a csapat a legfontosabb. Főleg induló startupokkal foglalkozik munkája során, a tudást, az egyensúlyt, a kitartást, motiváltságot, illetve az eddigi eredményeket vizsgálja. Arra kíváncsi, hogy a jelentkezők hogyan élnének a nyeremény nyújtotta lehetőségekkel, és hogyan küzdenek meg a felmerülő problémákkal.

Oszkó-Jakab Natália, számos fesztivál igazgatója, gyakran találkozik startupokkal akár a rendezvények promóciójával kapcsolatos innovatív megoldások, akár a programok kapcsán. Két éve a Budapest Startup Safari ügyvezetője is. A kreatív iparból érkezve őt a kreatív ötletek, a művészetek integrálása fogja meg elsőre. Úgy véli, hiába a sok jó szakember, nem mindenki tud sikeres lenni sem a zenei pályán, sem a startup-világban. Az ötlet mellett a csapatot, a piacérettséget is figyelni fogja, mivel a nyeremény megköveteli, hogy azzal élni is tudjon majd a nyertes.

Radnai-Tóth Judit, a TalentBrand alapítója szerint az ügyfélközpontúság, és a megoldásorientált termék- és szolgáltatásfejlesztés a kulcsa a sikeres üzleti modellnek. A startup értékeit és egyedi, kiemelkedő tulajdonságait idejekorán meghatározó csapatok lesznek a kedvencei.

Sohajda Júlia, a Vespucci Partners Managing Partnere Kaliforniában járt egyetemre, már itt startupokkal foglalkozott, de hazatérése után Magyarországon startup társalapító is volt, így ezt a világot mindkét oldaláról jól ismeri. A startupok vizsgálata során a potenciált, a piac nagyságát, az újdonságot és a csapat ismereteit is fontos tényezőnek látja. A csapat számára is fontos egyénileg és együttműködve egyaránt, a jó értékesítő elengedhetetlen.

Szabó Kriszti, az Egis Gyógyszergyárnál az Open Innovationért és a Nemzetközi Startup kapcsolatokért felelős, karrierje során több sikeres startupnál is dolgozott az USA-ban és Hollandiában, Európa egyik legnagyobb technológiai hírportáljánál, az amszterdami székhelyű The Next Web-nél felelt a befektetési kapcsolatokért. A megoldás különlegességét, a skálázhatóságot és a jó csapatot keresi. Az üzleti modell, az elmúlt időszak növekedése és a többi részlet csak ezután következik nála.

Széles Nóra, a Tőkeportál társalapítója, emellett a MOME-n tanít marketinget, project managementet és üzletfejlesztést. A tőzsde szerelmeseként az utánpótlás, a jövő nagyvállalatainak megtalálásának vágya juttatta el a startupokhoz. Úgy látja, a kívülállók számára talán banális tényezőkre kell figyelni a startupok vizsgálatakor, de valójában ezek egyáltalán nem egyszerű dolgok. Az agilitást, a csapatszellemet és jövőképet tartja a legfontosabbnak.

Verő Barbara, a Future Proof Consulting társalapítója és ügyvezetője évekig dolgozott nagyvállalati HR igazgatóként. A startupok cégértékét növelik a csapatok és a vezetők fejlesztésével, illetve a kockázatitőke-alapkezelőknek segítenek a startupok személyi átvilágításával. Szereti, ha elsőként látja meg a lehetőséget a startupokban. A tehetségeket keresi.

Zsűritagok, akik nem tudtak részt venni a forgatáson:

Jankovich Ilonka, Venture Capitalist, Serial Entrepreneur and Board member

Frankó Csuba Dea, Serial Entrepreneur, Innovation Coach, OpenExO Ambassador

Dojcsák Dániel, Communications Director at ShiwaForce