Witcher 3: QTE események nélkül jön

Mint megtudtuk, nem lesznek QTE események a Witcher 3-ban. Sok teszter már belevetette magát, hogy előzetest írjon a játékról, a német World of Players hasábjain részletesen leírják az újdonságokat.

Witcher 3: QTE események nélkül jön

Mint megtudtuk, nem lesznek QTE események a Witcher 3-ban. Sok teszter már belevetette magát, hogy előzetest írjon a játékról, a német World of Players hasábjain részletesen leírják az újdonságokat.

Galéria megnyitása grid_on

A harmadik epizódban Geralt sokkal agilisabb lesz, most már tud ugrani és mászni is. Az új harcrendszerben már célozhatsz egyes testrészeire az ellenfeleknek, sok szörnynek vannak gyenge pontjai is, amikre koncentrálhatunk. Valami olyasmit kell elképzelni, mint a Fallout 3-as VATS rendszert.

Geralt vadászhat majd állatokra a prémjükért és karmaikért, ezt elősegítendő kapott egy nyomolvasó képességet. Színkódok szerint érzékeli a vadakat, így előre felkészülhet minden harcra. A vadászatból szerezhető dolgokat felhasználhatjátok alapanyagként vagy eladhatjátok őket pénzért. Fontos változtatás, hogy a küldetéseken kívüli ölésért egyáltalán nem kaptok majd tapasztalati pontokat, kizárólag a questekből szerezhettek XP-t.

Az, hogy mennyiért adhatjátok el értékeiteket, függ a helyi közösség gazdagágától, ami dinamikusan változik.

Ahogy azt már írtuk a bejárható világ hatalmas lesz, így Geralt most már lóra vagy hajóra is szállhat, hogy gyorsabban áthidalja a távolságokat. Betörhet lovakat az Axii mágikus jel segítségével vagy akár meg is veheti a hátast. Kölcsönözet hajókat a kikötőkben vagy vízpartokon (valószínűleg azokat is megveheti, ha tetszik). Viszont ha még így is túl időigényesnek találjátok az utazást, lesz gyorsutazásra is lehetőség már ismert helyek közt.

A világban sehol nem lesznek láthatatlan falak. A töltések kapcsán viszont még nem tudni, hogy a fejlesztők különválasztják-e a belső tereket a külső világtól (mint a Skyrimben). A CD Projekt Red mondta is, hogy nagy nyílt világok felépítésében sokat tanult az Elder Scrolls szériától.

A fő történeti szál nagyjából 50 óra játékot ígér, de ha elszöszöltök a mellékküldikkel is, akkor ez 100 órára tolódik. A világ 36 féle állapotba kerülhet a tetteitek nyomán, és három fő végződése van a kalandnak (minden epilógus 1 óra hosszú).

A mentéseiteket áthozhatjátok az előző játékokból, így az egyes karakterekkel való kapcsolataitok is átjönnek, bár ezek nem lesznek hatással a főszálra.

Galéria megnyitása grid_on

Geralt 60-as szintig tud elmenni a Witcher 3-ban, a fejlődés pedig jóval komplexebb lesz, több testreszabási lehetőséggel. A szörnyek nem lépkedik majd veletek a szinteket, szóval óvatosan kell majd kalandoznotok, nehogy az elején valami olyasmit vállaljatok be, ami még túl nagy falat lenne. Ez nyilván visszafelé is működik, egyes ellenfelek idővel nem nyújtanak majd kihívást, értelmesebbek, például banditák feladják majd a veletek való küzdelmet, ha túl erősek vagytok.

Civileket nem ölhettek, ha piszkálódtok, lopkodtok, szólnak az őröknek. Pénzkeresésre lesz majd egy csomó minijáték is, szerencsejáték, fejszedobás, stb.

A másodikkal szemben ebben a részben lesz tanító mód is, ami eleinte nagyon hiányzott az elődből és később implementáltak is egyet az Enhanced Edition-be.

A Witcher 3 jövőre jön PC-re és PS4-re (de valószínűsíthető az új Xbox is). A PC és konzolverziók külön UI-t kapnak majd.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward