Shop menü

WITCHER 3: MÁGIKUS JELEK ÉS HARCÁLLÁSOK

A CD Projekt Red elárult néhány újabb részletet a Wild Hunt játékmechanikáival kapcsolatban.
Csont Szilvia
Csont Szilvia
Witcher 3: Mágikus jelek és harcállások

A CD Projekt Red elárult néhány újabb részletet a Wild Hunt játékmechanikáival kapcsolatban. Megtudhattuk például azt, hogy Geralt már alapból úgy indul, hogy 5 jelet ismer és kétféle harcállást vehet fel. Az animátorok sem lazsáltak, mert 96 féle harci animációt gyártottak a látvány gazdagítása végett.

Maciej Szczesnik a ClickOnline-nak adott interjújában beszélt minderről: "Kezdetkor 5 jel közül választhat Geralt."

"Itt még persze nincs vége, mivel az új játékba bevezettük a varázsló állásokat, amik effektíve megduplázzák a varázslatok számát. Az alternatív verziók a karakterfejlődés alatt válnak elérhetővé, de nem szabad úgy gondolni rájuk, mint szimplán a korábbi jelek erősebb verzióira, mert más taktikával tudjátok őket használni.

Vegyük például az Aardot. A jel alap verziója egy telekinetikus lökést bocsát ki, ami elkábítja vagy fellöki az ellenfeleket. Idővel a játékosok megtanulhatják a jel másodlagos változatát, és ha nyomva tartják a gombot, egy lökéshullámot kapnak, ami felborítja az összes közelben álló ellenfelet. Hasonlóan kétféleképpen használható minden második jel."

A korábbi Witcher játékokhoz hasonlóan Geraltnak több harcállása is lesz, de a Quick Time eseményeket ezúttal elhagyták. Szczesnik elmondása szerint a harc picit hasonlít majd a Dark Soulsra és a védekezésnek legalább akkora szerepe lesz, mint a támadásnak.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére