Az Overwatch 2-nek egy PvE központú, végtelen játékidőt kínáló izgalmas koop mókának kellett volna lennie, ehelyett viszont maradt egy szimpla PvP cím, rengeteg pénzköltési lehetőséggel.
A lelőtt PvE mód mellett azért volt valamiféle próbálkozás a Blizzard részéről, ez volt a Hero Mastery Gauntlet játékmód, ami egy tipikus alacsony energiabefektetésű játékmód, amire nem csak a Blizzard nem feküdt rá túlzottan, de úgy tűnik, hogy a játékosok se.
A Blizzard új bejelentése szerint hamarosan ki is kerül a játékból az amúgy is igénytelen pályákon futó játékmód, ennek megfelelően a 11. szezonban már nem fogunk találkozni vele többet.
A probléma viszont az, hogy néhány játékos így is szerette ezt a módot és az itt történő versenyzést, így egy újabb negatív jelét láthatjuk annak, hogy egy játékból tartalmakat vesznek ki az élő szolgáltatásra hivatkozva.