A frissen bejelentett Conglomerate 451 több meglepetést is tartogat. Az egyik, hogy a játék egy FPS-nézetű, körökre osztott dungeon crawler, de nem egy fantasy világban, hanem cyberpunk körítéssel. A másik, hogy sötétbe burkolózó kormányügynökség által küldött harci klónok a mi oldalunkon állnak, és segíteni fognak abban, hogy megtisztítsuk Conglomerate City 451-es szektorát.
A játékmenetben számos rogoulike-elem visszaköszön, így például a randomizált küldetések és dungeonök, valamint a permadeath veszélye. Maga a harc körökre osztott, rácshálós mechanikával és különböző képességekkel. Menet közben végezhetünk kutatás-fejlesztést, amivel felturbózhatjuk embereinket, de bekerül egy olyan rendszer is, aminek következtében a harcosaink által bekapott sérülések maradandó traumákat okoznak, ami szintén új képességek megszerzéséhez vezethet.
A történet szerint a játékos alakítja a fentebb már említett titokzatos kormányügynökség vezérigazgatóját, amit Conglomerate City szenátusa azért hozott létre, hogy helyreállítsa a rendet a 451-es szektorban, ahol a korrupt nagyvállalatok uralnak mindent. Teketóriázásról pedig szó szincs: a jelmondat, hogy ezt a bizonyos rendet "minden áron" meg kell teremteni, ami tulajdonképpen azt jelenti, hogy ki kell nyírnunk mindenkit.
"Az alkotmány legutóbbi kiegészítésének köszönhetően készíthetsz emberi klónokat, felépítheted a csapatod, manipulálhatod a DNS-üket, kiképezheted és felszerelheted az ügynökeidet a legmodernebb fegyverekkel, használhatsz implantátumokat, és harcba küldheted őket" - szól a leírás.
A fejlesztők ezen kívül azt ígérik, hogy szerepjátékos elemek is lesznek a játékban, de ezt még nem részletezték.
A Conglomerate 451 "hamarosan" érkezik a Steam korai hozzáféréses rendszerébe.