Shop menü

TE SE TUDTÁL VOLNA ROSSZABB NEVET KITALÁLNI A LOL-OS BUNYÓS JÁTÉKNAK

A Project L új neve egyik élő emberi nyelven se népszerű.
Török Roland
Török Roland
Te se tudtál volna rosszabb nevet kitalálni a LoL-os bunyós játéknak

A Riot Games nemrég bejelentette, hogy rendesen visszavesz a League of Legends-en kívüli játékok támogatásából. Azért, hogy a lehető legjobb profitot érjék el, lelőttek több fejlesztés alatt álló játékot, de a teljes Riot Forge-ot is kukázták. A tisztogatást alig pár projekt élte túl a már megjelent címeken kívül, az egyik ilyen megmaradt túlélő pedig a Project L, a verekedős League of Legends játék. 

A free to play cím most végre megkapta a végső nevét. A munkacím, a Project L egészen hangzatos volt, még akár végleges címnek is elment volna, főleg ahhoz képest, amit a végső címnek szántak a játéknak. 

A League of Legends árkád bunyós játéka, a Project L új címe ugyanis a 2XKO lett. 

A cím kiderülése után felrobbant az internet, hogy mégis miként kell kiejteni a játék címét, mivel nincs semmi értelme. A kiejtéshez a nyomot Tom Cannon, a játék producere adta meg, aki videójában kiejtette a játék címét, de más Riotos arcok inkább a fantáziánkra bízzák, miként birkózunk meg a kiejtéssel, mivel többféle módon is ejthető.  

Az általam most leírt kiejtés mindenféle nyelvészeti és fonetikai szabályt nélkülözve “tóexkéjó” lehet, ami valljuk be, ígyis-úgyis olyan katasztrófa, amilyet az Xbox Series S és X konzolok elnevezése óta nem láttunk. 

Ha ugyanis elfogadjuk a kiejtést, akkor sem válik jobbá a helyzet, hiszen a hangzatos League of Legends, Legends of Runeterra után egy 2XKO név nem tűnik túl komolyan vehetőnek, sokkal jobb lett volna, ha egy olyan nevet kap, amit a közösség maga rövidít, mint ahogyan a LoL esetében történt. 

Az elnevezés mögötti egyik elmélet szerint, ha valaki ezentúl rákeres majd a verekedős játékokra, akkor az ABC sorrend miatt mindig első helyen lesz a játék, ez pedig marketing értékkel bír. Az, hogy ezért miért kellett minden más utána lévő betűt oda dobálni, viszont így is nehezen érthető. 

A játék mindenesetre 2025-ben fog érkezni, tag fight rendszerrel, ami azt jelenti, hogy a karakterek válthatják egymást harc közben, különböző kombókkal pedig össze is dolgozhatnak.  

A játék fejlesztése új szakaszba lépett, elég sokan dolgoznak már rajta, és egyre inkább számítanak a közösség visszajelzéseire.

Egyelőre még bizonytalan, de nem elképzelhetetlen, hogy még idén lesz valamilyen teszt időszak, erre a hivatalos oldalon lehet jelentkezni egy rövid kérdőív kitöltése után. A játék PS5-re, Xbox Series S/X-re és PC-re készül, és hamarosan még többet fognak megosztani a játékról.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére