Az Epic Games új online boltot indít Epic Games Store néven, jelentette be a cég. Legnagyobb előnye a Steamhez képest, hogy 88-12 százalékban osztja meg a bevételeket, szemben a Valve-féle 70-30 százalékkal, tehát 18 százalékkal többet hagynak a fejlesztőknél.
A boltban bármilyen motorral készült játékok megjelenhetnek majd, de az Unreal Engine-t használó projekteknek nem kell kifizetniük a licencdíjat, az Epic lemond róla. Ahogy Tim Sweeney, a cég vezérigazgatója elmondta, hisznek abban, hogy a fejlesztőknek és a tartalomkészítőknek kell megkapniuk a bevételek oroszlánrészét, hiszen rajtuk múlik a játékipar növekedése és élettel telisége.
További részleteket a The Game Awardson tudhatunk meg. Annyi már biztos, hogy havonta két ingyenes játékot is kínálni fognak, illetve a Support-A-Creator program segítségével összehozzák a fejlesztőket és a tartalomkészítőket. Fórumok nem lesznek, a játékosok és a stúdiók között hírfolyamok, hibabejelentési lehetőségek és értékelések vernek majd hidat.
A Steamnek nem a legjobbkor jött a hír, hiszen sok indie fejlesztő kiakadt a Valve-ra, mert a legnépszerűbb és legnagyobb játékoknak kedvező módon változtattak a bevételek elosztásán: a 70-30 arány az első tízmillió dollárig érvényes, ha egy játék többet keres ennél, akkor alkotói már 75 százalékot kapnak, ötvenmillió felett pedig 80 százalékot.