Ryse: Son of Rome - akár széria is lehet

Cevat Yerli elmondta, hogy a tervek szerint széria is lehet a játékból, melynek fejlesztése nem volt problémáktól mentes. Új részletek a harcrendszer "mélységeiből".

Ryse: Son of Rome - akár széria is lehet

A Ryse: Son of Rome-ot a Microsoft E3-as Xbox One bemutatóján láthattuk először, és bár még messze a megjelenés, a Crytek főnöke, Cevat Yerli szerint a játéknak lehetnek folytatásai is. "A címet nem egyrészesnek szántuk" - mondta egy interjúban.

Az a hír járja, hogy a játék fejlesztése nem kis stresszt jelentett a stúdió számára. "A Ryse kihívás volt számunkra, és az is marad, amíg a boltokba nem kerül" - mondta Yerli. "Időnként nem úgy mentek a dolgok, ahogy szerettem volna, de sohasem gondoltam azt, hogy oké, álljunk le az egésszel. Bár voltak kétségeim azzal kapcsolatban, hogy el tudunk-e vele jutni oda, ahol most vagyunk."

Még meg sem jelent, de máris sok kritika érte a játékot az E3-as bemutatók után, többen QTE-fesztiválnak nevezték, ahol az események közben nincs sok választási lehetőségünk. A Crytek szerint ha jól megtanuljuk, hogy mire hogyan reagáljunk, akkor nagyon is elégedettek leszünk a játék irányításával, ugyanakkor a casual játékosokat sem akarták büntetni.

"Ahogy egyre jobb leszel, egyre klasszabb dolgokat csinálhatsz, eljuthatsz egészen addig, hogy csak úgy aprítod az ellenfelet" - mondta a Microsoft harci szakértője, James Goddard. "Ha össze-vissza nyomkodod a gombokat, a mozdulatok akkor is sikerülnek, és folyamatos a mozgásod. Ha viszont minden ütést jól időzítesz, akkor porrá zúzod az embereket, és egyre gyorsabb és gyorsabb lesz minden, gyorsabban eljutsz a kivégző mozdulatokig. Ha pl. a védelmed időzíted jól, akkor az ellenfeled kibillen, és védtelen lesz az ellentámadásoddal szemben."

A QTE-k közben nincs győzelem, vagy vereség: mindenképp eljutunk a kivégzésig, de ha jól időzítünk, extra jutalmakat (pl. health pack) és több pontot kapunk. "Legendás" időzítést is elérhetünk, ha a megfelelő gombot a képernyőn való feltűnése utáni első pár frame alatt meg tudjuk nyomni. Ehhez jól kell ismerjük a kivégző mozdulatokat, és az animáció alapján kell eldöntenünk, melyiket használjuk, és ha sikerül, még több pontot kapunk.

Szép grafika, véres brutalitás. Ebben a játékban még a pajzs sem a védekezésre való. Goddard elmondta, mire használhatjuk: "Beverni az emberek arcát".

Széria lesz? Neeeee...

Kapcsolódó cikkünk:

Ryse - most akkor kell nyomkodni, vagy nem?

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward