Overwatch 2 - bővíteni a világot

A folytatásban minden a PvE körül forog, de azért a PvP-t sem hanyagolják el.

Overwatch 2 - bővíteni a világot

Aaron Keller, az Overwatch 2 egyik vezető dizájnere elmondta, hogy a játék célja tulajdonképpen az, hogy kibővítsék a világot, és többet mutassanak meg belőle a játékosoknak, ehhez pedig történetalapú játékmódokra volt szükség. Az Overwatch 2 ezt kétféle módon szolgáltatja: a Story küldetések egy összefüggő narratívát mutatnak be arról, ahogy a hősök fellépnek egy új globális fenyegetés ellen, míg a Hero küldetések alapvetően a sokszor újrajátszható kooperatív missziókat hozzák el. Közben a hőseink szintet lépnek, és különböző képességeket kaphatnak.

Michael Chu, az Overwatch 2 írója úgy vélekedik, hogy az első résszel és a hozzá kapcsolódó különböző anyagokkal lefektették az alapokat, mindenki megismerte a hősöket és a világ történetét, most pedig meglátjuk majd, hogyan reagálnak, ha egy fenyegetés ellen kell fellépniük, és hogy vajon ezen fenyegetés ellen ténylegesen az Overwatch az igazi válasz?

A fejlesztők elárulták azt is, hogy sosem volt tervben, hogy az első részt magára hagyják, hiszen a csapatalapú kompetitív shooterek területén az Overwatch piacvezető, és nem hagyhatják cserben a meglévő 50 millió játékosukat. Viszont az Overwatch 2-vel sok új hős bekerül majd a játékba, akikkel együtt eddig nem látott játékmechanizmusok is érkeznek. Azt is megerősítették, hogy a két rész kompatibilis lesz egymással, tehát a kompetitív játékmódokat ugyanabban a környezetben játszhatják a felhasználók. Legalábbis hosszú távon az a terv, hogy bizonyos szinten egységesítik a két játékot, habár jelen állás szerint ez nem valószínű, hogy a megjelenéskor megtörténik.

Aaron Keller elárulta azt is, hogy sokat fejlesztettek a technológián. Az Overwatch 2 pályái körülbelül kétszer akkorák lehetnek, és bekerül a dinamikus időjárás is. Ezekre leginkább a történetmesélés miatt volt szükség, szerintük a pályák önmagukban egy "karaktert" alkotnak a narratívában. A történet kibontásában segít, hogy a küldetések bevezető és záró animációkat kapnak.

Azt is egyértelművé tették, hogy a PvE és a PvP fejlődési rendszer különválik egymástól, és könnyen lehet, hogy bizonyos karakterek más képességeket kapnak a PvE-részlegben, vagy a meglévő képességeik máshogy működnek. A Blizzard szerint nem tanácsos keverni a kettőt, mert az egyik félnek sem tesz jót, hiszen egy-egy PvE képesség túlságosan erős lehet PvP-ben.

Neked ajánljuk

Kiemelt
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
0% THM
{{ product.displayName }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap