Shop menü

NINCSENEK BRUTÁLIS TÚLÓRÁK A PATH OF EXILE FEJLESZTŐINÉL

A stúdió vezetője reagált az iparágat sújtó crunch-problémára.
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
Nincsenek brutális túlórák a Path of Exile fejlesztőinél

Az utóbbi sajnos egyre többet kell írnunk arról, hogy milyen elképesztő túlórákat kénytelenek elviselni a legnagyobb játékok fejlesztői. Az Anthem készítése alatt ez állandó probléma volt a BioWare-nél (annyira, sokan egyenesen idegösszeomlást kaptak, és több hónapos eltávozásra kényszerültek), és legutóbb az Epicről derült ki, hogy a Fortnite brutális frissítési ciklusának szinten tartása érdekében nagyon túldolgoztatja az embereit.

Most Chris Wilson, a Path of Exile-t készítő Grinding Gear Games vezetője beszélt arról, hogy náluk hogy mennek a dolgok. Azzal kezdte, hogy megérte a közönség kritikáját a játék bizonyos részeivel kapcsolatban, és elismeri, hogy a Synthesis liga nem sikerült úgy, ahogy tervezték, és több munkát igényel még.

Ezzel párhuzamosan a csapat más projekteken is dolgozik, így Wilson a közönség türelmét kéri, néhány probléma megoldása ugyanis hosszabb időt vehet igénybe.

"Fontos téma manapság az iparágban a túlóra és a crunch. Néhány stúdió napi 14 órában dolgoztatja a csapatait, hogy minden patch a lehető legnagyobb legyen, és minden problémát megoldjanak. Amikor olvassuk a visszajelzéseket a mi javításainkkal kapcsolatban, néha úgy érezzük, hogy a közönségünk azt szeretné, ha mi is ezt tennénk. De én nem fogom így vezetni a céget" - kezdte.

Wilson hozzátette, hogy néha elkerülhetetlen egy-egy opcionális, fizetett túlóra, de alapvetően a Grinding Gear Gamesnél kiváló egyensúlyban van a munka és a magánélet. "Ez szükséges ahhoz, hogy a fejlesztők hosszú távon is boldogok és egészségesek legyenek, de ez azt is jelenti, hogy néhány fejlesztésünk több időt vesz igénybe".

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére