Shop menü

NEM HASZNÁL DINAMIKUS NEHÉZSÉGET A FIFA 19

Legalábbis a fejlesztők ragaszkodnak ehhez a mondókájukhoz.
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
Nem használ dinamikus nehézséget a FIFA 19

A FIFA-közösségen belül évek óta zajlik a vita, hogy a FIFA-játékok vajon használnak-e dinamikus nehézséget. Az ügyet az Electronic Arts egyik szabadalma indította el, ami a Dynamic Difficulty Adjustment (DDA) névre hallgat, és a célja, hogy menet közben csavarja feljebb vagy lejjebb a nehézséget, attól függően, hogy a játékos vesztésre vagy nyerésre áll.

A leírás szerint "heurisztikus előrejelzéssek és közbeavatkozással" érik el, hogy a "játékos ne kerüljön nem kívánt állapotba", például ne unatkozzon, vagy ne legyen frusztrált. A védjegy olyan dolgokat említ, mint például hogy nem észrevehető módon meccs közben bizonyos játékosok pontosságát, sebességét, vagy irányíthatóságát úgy változtassa, hogy az a játékosnak lehetőleg ne tűnjön fel.

Galéria megnyitása

A végső cél, hogy a mérkőzések lehetőleg végig izgalmasak legyenek, így a gép nem engedné nagyon nyerni a játékost, de nagyon meg sem verheti. Valójában a meccs végén eldőlő, kiélezett mérkőzések kiaalakítása a cél.

Na, most az Electronic Arts mindig is tagadta, hogy ebből a védjegyből bármi bekerült volna a FIFA-játékokba, a közönség meg persze sosem hitte el. Most Corey Andress, a FIFA-játékok globális franchise menedzsere egy rövid közleményt adott ki, hogy belső vizsgálatot folytattak, végignyálazták a kódot, hogy megbizonyosodjanak róla, hogy tényleg semmi nem került be a játékokba ebből.

A közlemény szerint sosem használnának ilyen technológiát hogy előnybe vagy hátrányba hozzanak játékosokat, Magát a védjegyet is azért hozták létre, és azért kezdték el kutatni a témát, hogy a különböző játékaikban esetleg segítséget nyújthassanak az olyan játékosoknak, akik valamiért elakadtak és nem tudtam előrébb jutni. Azonban egyelőre a gyakorlatban még sehol nem vetették be.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére