Shop menü

NEM ÉLI TÚL A BÉTÁT A MAGIC: LEGENDS, NEM LESZ TELJES MEGJELENÉS

Pedig elsőre jól hangzott a Magic világát összehozni a Diablo játékmenetével.
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
Nem éli túl a bétát a Magic: Legends, nem lesz teljes megjelenés

A Magic: Legends bejelentésére még 2019-ben került sor, habár név nélkül már 2017-ben megszellőztették. A bejelentéskor derült ki, hogy a Neverwinter és a Star Trek Online fejlesztője, a Cryptic össze szeretné hozni a Magic univerzumát egy Diablo-stílusú akció-szerepjátékkal, ezt a törekvést pedig sokan üdvözölték, akiknek nem szimpatikus, hogy a Magic alapján szinte csak kártyás játékok készülnek.

Akárhogy is, a dolog habár ígéretesen hangzott, és el is indult a nyílt béta, ennél tovább nem fog jutni a Magic: Legends. A készítők bejelentették, hogy október 31-én leállnak a szerverek, a nyílt bétában elköltött pénzt visszatérítik a felhasználóknak, és a játék teljes verziós megjelenésére nem kerül sor sem PC-n, sem konzolokon. A készítők hangsúlyozzák, hogy a szerverek a bezárás napjáig még működni fognak, azonban az in-game áruházat leállítják azonnal, így innentől kezdve minden holmi csak az ingyenesen megszerezhető Aether nevű kredittel lesz megvásárolható, valós pénzen nem. 

"Sajnos nem igazán úgy sült el a Magic: Legends, ahogy azt mi elképzeltük. A Wizards of the Coastnak köszönhetően elhozhattuk a Magic: The Gathering változatos univerzumát egy szélesebb közönséghez a sokak által kedvelt akció-szerepjáték műfajban, és a folyamat közben számos dolgot megtanultunk, amivel igyekszünk majd jobbá tenni a Cryptic jövőbeli fejlesztési folyamatait" - írják a készítők.

A béta csak idén márciusban indult el, és a Cryptic azt mondta, hogy ez már tulajdonképpen egy soft launchnak tekinthető, tehát a "teljes" megjelenéskor nem fogják resetelni a szervereket, hanem minden megy tovább, mintha semmi nem történt volna. 

A játékban a Magic alapvetéseinek megfelelően a felhasználó egy Planeswalkert alakított volna, aki mindenféle varázslatot dörrent és utazgat a világok között a multiverzumban. A játékos öt különböző mágiatípus közül választhatott, amik tulajdonképpen a karakterosztályokat jelentették és meghatározták az alapvető képességeket, támadásokat. A Magic alapvetései ott is előkerültek, hogy a képességek tulajdonképpen kártyákon kaptak helyet, a játékosnak pedig össze kellett állítani a küldetések előtt, hogy milyen kártyákkal szeretne nekivágni az akciónak.

A játék egyébként alapvetően free-to-play modellben működött, tehát a bevételt az in-game boltban elköltött valós pénzen szerezték. Arról viszont nem tudni, hogy az ingyenesség mellett mekkora játékosbázisa volt a Magic: Legendsnek. A gyanúnk az, hogy nem lehetett túl nagy.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére