A Microsoft fontolgatja, hogy lehetővé teszi a fejlesztők számára, hogy átdolgozzák már meglévő játékaikat, hogy azokat úgy lehessen irányítani, mint azt a Project Natal bemutatójukban szemléltették, tudtuk meg John Schapperttől, az Xbox Live and services fejétől.
"Erről nem beszéltünk túl sokat. Lehetséges ez egyáltalán? Nos, határozottan mondhatom, hogy igen." - nyilatkozta Schappert. "Amit a Burnout Paradise tech demóban bemutattunk (egy láthatatlan kormánnyal vezetett a játékos) egy korai példája és bizonyítéka volt annak, hogy a szoftver és a Natal csodája milyen egyedi élményt képes nyújtani Xbox-on."
A fejlesztőcsapat akart egy kész játékot, amivel kísérletezhet, dolgozhat rajta, így jutottak el a kormány utánzásához, ami a videón meglehetősen impresszívnek hatott. (Bár a valóságban nyílván senki nem akar huzamosabb ideig autós játékot így játszani, hisz azért egy rendes kormánnyal fényévekkel jobb, gondolom nem kell magyarázni miért. :))
Schapert is elismerte, hogy ez nem a legideálisabb módja, hogy versenyzős játékokat játszunk, de ettől függetlenül figyelemre méltó volt, tükrözte a rendszer pontosságát és jópofa is volt. A Project Natal direktorának, Alex Kipmannek viszont még vannak elképzelései, hogy hogyan lehetne igazán élvezhetővé tenni a szabad kézzel irányított versenyzést:
"A játéktervezőknek valami természetes dologgal kell előrukkolniuk. Csak hogy néhány példát mutassak a fékezés és gázadás megvalósítására: például csinálhatnánk ezt gyorsításhoz (előre tolja a képzeletbeli kormányt) vagy akár ezt (előre tolja a vállait) és fékezésnél ezt (hátra dől)."
"Emlékezzetek, 48 pontot követünk a testeteken, szóval rengeteg kombináció lehetséges. Én csak néhány gyors tippet vázoltam fel, ami éppen eszembe jutott, a fejlesztőknek erre rengeteg ideje lesz." (Mindez megható, de a "levegő kormányba" nem lehet force feedbacket építeni...)