Tegnap számoltunk be róla, hogy aCyberpunk 2077 teljes egészében FPS-nézetből játszódik majd, kivéve akkor, amikor járgányokat vezetünk. Ehhez pedig illeszkedik a játékmenet is. De miért döntöttek így a készítők a TPS-nézetes The Witcher 3 után? Ezt válaszolta meg Patrick Mills, a játék egyik dizájnere. A Cyberpunk 2077-ben egy "V" nevű zsoldost alakítunk, aki Night Cityben garázdálkodik. Ő a mi saját karakterünk lesz: lehet férfi vagynőés megszabhatjuk a külsejét, valamint a háttértörténetét is.
"A The Witcher 3-ban ugyebár Geraltot irányítottuk és néztük. Ő egy létező karakter, akit nem mi hoztunk létre. A Cyberpunk 2077-ben azonban azt szerettük volna, ha a játékosokbelebújnak annak a karakternek a bőrébe, akit létrehoztak, és teljesen a magukénak érzik őt. Erre pedig az FPS-nézet a legjobb mód" - kezdte.
A másik dolog a beleélhetőség és a karaktert körülvevő város megtervezése. "Olyan dolgokat tudunk csinálni az FPS-nézetnek köszönhetően, amiket TPS-ben nem tudtunk volna. Ha más nem is, az mindenképpen nagyon menő lesz, amikor a városban sétálva felnézünk, és látjuk az elképesztően magas épületeket és a nyüzsgést. Ez TPS-nézetből nem működne jól" - mondta.
Az Eurogamer egyébként látott egy 50 perces, élő játékmenet bemutatót a Cyberpunk 2077-ból az E3-on, és elmondásuk szerint jól működik az anyag, szuperül néz ki, igaz, a bemutatott szekcióban többnyire lövöldözés volt. De az legalább változatosan.