Shop menü

MIÉRT CSÚSZIK DAYZ?

 A fejlesztők még jobb játékot ígérnek, új motorral, de erre még egy kicsit várnunk kell.
Tibor Kovács
Tibor Kovács
Miért csúszik  DayZ?

A DayZ az ArmaA 2 egy modjaként kezdte pályafutását. Miután annyira sikeres lett, hogy több mint 1 millióan regisztráltak rá, a Bohemia Interactive elhatározta, hogy egy teljesen különálló játékot fejleszt belőle PC-re DayZ címmel. A cseh stúdió most viszont későbbre halasztotta túlélő MMO-ja kiadását, mert szeretné, ha a játék a lehető legjobb lenne, derült ki az egyik fejlesztő nyilatkozatából. Dean Hall, a project vezetője a blogján elmondta a rajongóknak, hogy az eredetileg 2012-re kitűzött megjelenési dátum azért csúszik, mert drasztikus változtatásokat eszközölnek a játékon.

"Egyszerűen megfogalmazva a DayZ Standalone azért nincs még itt, mert lehetőséget kaptunk, hogy egy játéknak, ami eredetileg csak egy továbbfejlesztett mod volt, egyszerű csomagolásban továbbfejlesszük a motorját, és az egész darabot olyanná alakítsuk, amilyennek megálmodtuk. Ez teljesen keresztülhúzta az eredeti számításainkat."

A stúdió most küldi ki 500-1000 rajongónak a meghívókat a zárt bétára, akik annak a tesztelésében fognak segédkezni, hogy a játék architektúrája jól működik-e. "A zárt teszt középpontjában az architektúra lesz, nem a játékdizájn" – mondta Hall. Ha a zárt teszt eredményeként meglesznek a hibajavítások, az alapján már újra tervbe tudják venni a megjelenési dátumot. A fejlesztők beszámoltak arról, hogy az inventory rendszert már átalakították, hogy kényelmesebben kezelhető legyen, és a kezelőfelülettel is hasonló a helyzet, sokkal letisztultabb és egyszerűbb lesz. A textúrákon is sokat dolgoztak, hogy a belső tereknek poszt-apokaliptikusabb feelingje legyen. A játék egyik pályadizájnerét, Ivan Buchtát sajnos még mindig fogva tartják Görögországban, vele levélben tartják a kapcsolatot, ő így tud a csapatnak segíteni.

 

 

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére