Shop menü

MÁR MOST JAVÍTANAK A DIABLO 4 BIZONYOS RÉSZEIN

A Blizzard hallgatott a játékosok visszajelzéseire.
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
Már most javítanak a Diablo 4 bizonyos részein

A várakozásoknak megfelelően a Blizzard bejelentette a Diablo 4-et az idei BlizzConon, ráadásul annak ellenére, hogy elmondásuk szerint még évek lehetnek hátra a megjelenésig, elég alapos betekintést engedtek a játékba, több órányi videóval és játszható demóval együtt.

Ezek alapján pedig a játékosok már most elkezdtek visszajelzéseket adni a fejlesztőknek: a közösség szerint javítani kéne az alap itemeken (több és változatosabb affixek kellenének nekik), és át kéne alakítani az Ancient itemeket is. A stúdió ezzel kapcsolatban a következőt mondja: "Teljesen egyetértünk a közönség véleményével. Az Ancient itemek a jelenlegi formájukban nem szolgálnak egy tiszta célt, jobban meg kell mutatnunk, hogy mi is az Ancient cuccok feladata és szerepete a Diablo 4-ben. Persze, még a fejlesztés elején vagyunk, de kiváló érveket hoztatok fel, így átalakítjuk az ezzel kapcsolatos játékterveket" - mondta David Kim, az egyik vezető dizájner.

Kim egyértelművé tette, hogy a mostani demóban ugyan a skilleket egy-egy specifikus slothoz kötötték, ez a végleges változatban nem így lesz, hanem hasonlóan fog működni, mint a harmadik rész esetében. Azt is elmondta, hogy egy karakter ereje nem csak az itemeken múlik majd, hanem a szintezés során kapott skilleken, rankokon és talenteken.

Érintette az endgame tartalmakat is, amik teljesen megváltoznak a harmadik részhez képest. A Riftek helyett a kulcsos Dungeonök jönnek. Mint Kim elmondta, ezek létező, valódi helyek lesznek a játék világában, amiről a játékos rendelkezni fog információkkal, így tudni majd, hogy milyen jellegű szörnyekkel, eventekkel és felépítéssel kell számolni az adott helyen. Ezek megnyitásához kulcsokat kell majd szerezni, és a kulcsok egy bizonyos affixet adnak majd a dungeonöknek, ezek alapján pedig a játékosok rá tudnak készülni az egészre. A cél az volt, hogy ki lehessen alakítani a stratégiát a belépés előtt.

Ezzel együtt az endgame fejlődési rendszer még eléggé a levegőben lóg: a Blizzard egyelőre nem döntötte el, hogy bevezet-e valamiféle capet, vagy végtelen fejlődési lehetőség lesz, így ezzel kapcsolatban is várják a visszajelzéseket. Akármi is lesz a vége, ez egy második fejlődési rendszer lesz, miután az első, alap fejlődési rendszer végére értek a játékosok.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére