Igencsak érdekes alapötletű játékra gyűjt a Kickstarterena magyarokból álló Zadbox Entertaiment csapata. A fejlesztők ugyanis egy olyan, egyedi látványvilágú kalandjátékra gyűjtenek, ami egyáltalán nem fogja majd a játékosok kezét és két, gyökeresen eltérő megoldási lehetőséget kínál majd a számukra.
A bevallottan a Myst előtt tisztelgő Quern alapötlete sokaknak ismerős lehet. A játékos ugyanis egy misztikus sziget foglyának bőrébe bújhat majd bele, a célja pedig értelemszerűen a szökés lesz. Ebben két segítőtárs, jelesül egy írott üzeneteken keresztül kommunikáló tudós és egy titokzatos szellem igyekeznek majd segíteni neki. Mivel szövetségeseink alapvetően eltérő véleményen lesznek a világot érintő kérdésekben, csakis rajtunk fog állni, hogy vajon a kísérletezést és kutatást mindenek elé helyező jóakarónk vagy pedig a jóval ezoterikusabb megközelítést választó, a puszta megfigyeléssel is beérő tanácsadónkra hallgatunk-e majd. Döntésünk természetesen kihatással lesz majd a történet végkimenetelére is. Fontos, hogy a két ellenérdekelt félen kívül három, egykor a szigeten élt hős által hátrahagyott nyomokra is hagyatkozhatunk majd.
A segítség el is fog kélni, mert az ígéretek szerint a Quern alapjaiban szakít majd a megszokott kalandjáték-sémákkal és legfőbb újításai a nyitott világ és fejtörők lesznek. Azaz, az egész sziget egy organikus egységet fog alkotni. Emiatt pedig soha nem fogjuk teljes bizonyossággal tudni, hogy egy általunk látszólag megoldott puzzle-hoz kellenek-e esetleg még más tárgyak is. Ráadásul, ha félreértelmezzük majd a tanácsokat, vagy esetleg az egyik ötletünk zsákutcának fog bizonyulni, semmiféle figyelmeztetést nem fogunk arról kapni, hogy tévúton járunk. Ezért például, a más kalandjátékokban gyakran sikerre vezető agyatlan tárgykombinálást is érdemes lesz elfelejtenünk, mert könnyen lehet, hogy egy teljesen használhatatlan eszközt sikerül majd előállítanunk.