A Command & Conquer Remastered gyűjtemény június 5-én jelenik meg, így végre a modern PC-kre is visszatér a '90-es évek legendás stratégiája, kiegészítve persze a Red Alerttel, ami szintén a csomag részét képezi. Az alapvető dolgok mind meglesznek: a grafika szépen skálázódik majd 4K-s felbontásig, a felhasználói felületet újraalkották és néhány modern kényelmi funkciót helyeztek el rajta, a gyorsgombok pedig testreszabhatóak lesznek. Ami azonban különösen érdekes, hogy milyen extrákat kapunk majd a csomagban.
Egészen konkrétan arról van szó, hogy előkerült egy rakás színfalak mögötti felvétel azokról a jelentekről, amikor a sorozat legendás FMV-videóit készítették. Az Electronic Artsnál azt hitték, hogy ezek már régen elvesztek miután az eredeti fejlesztő Westwood bezárt, azonban az EA Los Angeles stúdiónál megtalálták őket, és összeállítottak belőlük egy rendkívül szórakoztató anyagot.
Egészen nosztalgikus érzés viszont látni Joe Kucant, aki ugyebár Kane-t alakította a Westwood egyik munkatársaként, és aki egyébként az összes FMV-t rendezte is egyben. Kucan egyébként egészen a Red Alert 2-ig rendezte az élőszereplős átvezetőket.
De, ha túllendültünk a rendkívül szórakoztató, mai szemmel nézve már nyilván direkt mókás átvezetőkön, akkor azért a játékban sem kell majd csalódnunk valószínűleg. A Command & Conquer és a Red Alert alapjátékokon kívül megkapjuk majd összes kiegészítőt is, melyek között olyan dolgok vannak, mint a kizárólag Nintendo 64-re megjelent C&C pályák, vagy a csak PlayStationre kiadott Red Alert extrák. Funpark, dinoszauruszok, konzolos átvezetők és hasonlók, nagyon szórakoztatónak tűnik, főleg a magamfajta PC-snek, aki annak idején csak álmodozott a konzolokról.
Mindkét játék összes zenéjét megkapjuk majd, azonban a zeneszerző Frank Klepacki felfedezte, hogy akad egy rakás olyan szám is, amik annak idején valamiért nem jelentek meg, így ezeket is megkapjuk. Klepacki ezen kívül a The Tiberian Sons nevű banda tagja is, akik rockos, metálos feldolgozásokat készítenek a C&C zenéiből, és ezek közül is mellékelnek közel húsz darabot a csomagban. Az érdekesség, hogy mindezekből egyénileg állíthatunk majd össze playlisteket a játék alatt, így akár a Red Alert legendás Hell March száma is szólhat a C&C alatt.
Menet közben egyébként szabadon válthatunk majd az eredeti és az újra felvett zeneszámok és hangeffektek között, mint ahogy bármikor cserélhetjük az eredeti és az új grafikát, és az irányításbeli apró változtatásokat is.
A játékmenetben egyébként nem nagyon kell változtatásokra számítani. Jim Vessela az Electronic Artstól elmondta, hogy eleinte próbáltak hozzányúlni olyan dolgokhoz, mint a mesterséges intelligencia útkeresése, vagy néhány egyensúlybeli változtatás, azonban hamar rájöttek, hogy az egyjátékos kampányt annyira szorosan egyensúlyozták ki az eredeti fejlesztők, hogy bármilyen apró változtatás végzetes hullámokat indított el.
Néhány apróság azért akad, mint például, hogy a multiplayer módban jobban elkülönülnek majd a csapatok színei, de semmi komolyabb. Ezen kívül érdemes megjegyezni, hogy a multiplayer részleg dedikált szervereken fut majd, és alapból mellékelik a játékhoz a pályaszerkesztőt, amitől azt remélik, hogy a többjátékos közösség hosszú ideig aktív és friss marad majd.
Az újrarajzolt grafika egyébként kifejezetten hű lesz az eredetihez, amit még a 640x480-as VGA monitorokhoz készítettek, azonban az élőszereplős FMV-k terén kicsit más a helyzet.
A probléma, hogy itt egyáltalán nem maradtak meg az eredeti felvételek, így az Electronic Arts kénytelen volt mesterséges intelligenciára építő felskálázási technológiát használni, ami bizony nem ad tökéletes végeredményt - ilyen kis felbontásról szinte lehetetlen is lenne, főleg, hogy '90-es évekbeli felvételekről és CGi-ről beszélünk.