Ki a szösz az a Lovecraft?
A Frogwares lovecrafti beütésekkel rendelkező, nyílt világú nyomozós játékáról, a The Sinking City-ről már többször írtunk, de a stúdió ezúttal magáról a hangulatfelelősről, H.P. Lovecraftről készített egy videót.
Cthulhu nagyon menő, de egyáltalán nem az egyetlen tartóoszlopa az író tagadhatatlan fontosságú munkásságának. Ha valaha is elgondolkodtatok azon, hogy vajon mi teszi őt ennyire jelentőssé, a videóból megtudhatjátok a választ!
A The Sinking City 2019. március 21-én jelenik meg, a steames oldal már él.
Korai hozzáférésben az Edge of Eternity
A csupán kilenc főből álló Midgar Studio JRPG-je 2015-ben sikeres kickstarteres kampányt zárt. Az early access során szeretnék bevonni a játékosokat is a fejlesztésbe, összegyűjtve a visszajelzéseket a történeti elemekről, helyszínekről, és általában az élmény minőségéről.
A korai hozzáférés alatt három nagy frissítést terveznek, melyek javítanak a már meglévő tartalmakon, de új fejezeteket is hoznak a sztoriba. A Chrono Trigger és a Xenoblade Chronicles zeneszerzőjének muzsikája által kísérve a két főszereplő, Daryon és Selene megpróbálja megtalálni a gyógyírt a világot elpusztító veszélyre.
Az Edge of Eternity éles változata PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra fog megjelenni.
Új játékmód az Arma 3-ban
A Warlords egy nagyszabású, kompetitív multiplayer mód, mely ingyenes frissítésként érkezett. Nem battle royale-ról van szó: NATO és CSAT csapatokat helyez a térkép két szélén lévő bázisokra, innen kell meghódítanunk az MI által irányított szektorokat, utat hozva létre a szigeten át, amin haladva aztán megtámadhatjuk az ellenfél bázisát.
Ha jól teljesítünk, Command pontokat kapunk, ezekből pedig járműveket, MI-kontrollált erősítéseket, jobb fegyvereket és felszereléseket, vagy gyors utazást és szektorszkennelést vehetünk. A Warlordsot egyedül is játszhatjuk, vagy dönthetünk úgy, hogy minden játékos egy csapatba tartozik, és így nézünk szembe az MI-vel.
Sport-MOBA lesz a Steel Circus
Az Iron Mountain Interactive projektje a régi jó Speedball 2-időket juttathatja eszünkbe. Egy multiplayer 3v3 labdajátékról van szó, benne robotokkal, lovagokkal, skótdudásokkal és másokkal.
A stúdió MOBA-szerű elemeket is ígér. Minden karakter saját mozdulatokkal rendelkezik, melyek között támadási, védekezési, vagy a többieket segítő lehetőségek is vannak. A cél az, hogy a labdát az ellenfél kapujába juttassuk.
A Steel Circus megjelenését a jövő évre tervezik, steames oldal már van, sőt, az alfatesztre is jelentkezhettek.
Március 1-én jön a ToeJam & Earl: Back in the Groove
A HumaNature Studios roguelite kalandjátékának főhőse két földönkívüli fura fickó, akik lezuhantak a Földön, és rapduóként lettek sikeresek.
A játék már öt éve készül, először 2017-ben akarták kihozni, ez 2018-ra, majd még tovább csúszott, de a fejlesztők szerint most tutibiztos, hogy megjelenik. A PlayStation 4-es verzió már előrendelhető, a Steamen is megtalálható, de az Xbox One-, és Nintendo Switch-tulajdonosok sem maradnak majd ki a jóból.
Csendes, mint egy kő
Richard Whitelock játéka, a Quiet as a Stone minimalista, lassú alkotás, melyben szabadon kreatívkodhatunk. Saját helyszíneket hozhatunk létre, tábortüzek mellett üldögélhetünk, fotókat készíthetünk, figyelhetjük az éjszakát, a nappalt, vagy az esőt, de számos más dologra is lehetőségünk nyílik. Ideális kikapcsolódás egy munkával teli hét után.
A Quiet as a Stone a Steamen és az itch.io-n érhető el.
Kipróbálható a Grapple Force Rena
A Mega Drive/Genesis stílusú platformjáték hőse, Rena mágikus karkötői segítségével lendül ide-oda plafonok, falak, de gyakorlatilag bármilyen felület felhasználásával, sőt, ellenfeleit is felkaphatja, hogy aztán egymással üsse ki őket.
A játék remek szórakozást, fülbemászó zenéket, kiváló irányítást, szerethető karaktereket, és újrajátszásra csábító achievementeket kínál. 14 euróba kerül a Steamen, innen letölthető a demó is, vagy kipróbálhatjátok közvetlenül a böngészőtökből.
Óriási easter egg a Just Cause 4-ben
Bennett Foddy játéka, a Getting Over It önmagában kötelező darab, ha még nem próbáltátok, de ahogy összehozták Rico Rodriguez kalandjaival, az egyszerűen zseniális. Nem is mondok többet, nézzétek meg a videót.
Ez a videójáték-grafika jövője?
25 évvel ezelőtt letettük a hajunkat a 256 színt használó játékok láttán, ma a HDR és a ray tracing hódít. De mi lesz a jövő? Nos, az alábbi videóból talán kiderül… Jelentkezzen, aki csupán a videót látva nem igazi növénynek hitte volna!
Egyébként Unreal motorral készült, néhány másik eszközt is felhasználva (mint a Speedtree). A brazil Guilherme Rabello munkája, és egy VR projekt, a Virtual Helsinki része, melyben a város központjának digitális ikertestvérét szeretnék létrehozni.