Shop menü

INDIEPON - A MAINSTREAMEN TÚL 66. RÉSZ

A mai részben minimúzeum-szimulátor, éjfélkor átváltozó horrorjáték, és végtelen sétaszimulátor is lesz, de más érdekességek sem hiányoznak.
Fellner Hajnalka
Fellner Hajnalka
indiePon - A mainstreamen túl 66. rész

Hasít a Soundfall közösségi gyűjtése

A Drastic Games kalandjátékos és twin-stick lövöldés elemeket is tartalmazó, hangalapú labirintusfelfedezősdijének Fig-kampánya a cikk írásakor már 185 százalékon áll, és egy friss videó segítségével most új felvételeket is láthatunk a játékmenetből.

A stúdió november 15-én este hét órakor AMA-eventet tart a Redditen, tehát bármit megkérdezhetünk tőlük, amit csak akarunk.

Korai hozzáférésben az Occupy White Walls

A StikiPixels kreatív sandbox MMO-ja jelenleg ingyenesen játszható, középpontjában a művészi szemlélet áll. Saját galériákat, minimúzeumokat alkothatunk meg, gondoskodhatunk a berendezésről és a megvilágításról, eldönthetjük, milyen műtárgyakat állítsunk ki és hol, valamint remélhetőleg pénzt is keresünk vele, amiből tovább bővíthetjük kis birodalmunkat.

Körülnézhetünk a többi játékos háza táján is, és kommenteket fűzhetünk a náluk kiállított tárgyakhoz, de meg is vehetjük őket. A játék fontosnak tartja hangsúlyozni, hogy a műtárgyak bemutatásának módja legalább olyan fontos, mint maga a műtárgy.

A korai hozzáféréses szakaszt 12-18 hónapra tervezik, de ez változhat. Az Occupy White Walls a Steamen érhető el.

Jön az éles verziós Parkitect

A Texel Raptor élménypark-szimulátorának 1.0-s változatában egy 26 szcenárióból álló kampány vezet át minket a térképen az egyik helyszíntől a másikig, de ha inkább saját terveink lennének, bármikor elindíthatjuk sandbox parkunkat.

A játék korai hozzáférése két éve indult, de összesen nagyjából négy éve készül, így a megjelenés után a fejlesztők egy kis szabadságra mennek, bár a hibákat azért javítják majd. A pihenés után további lehetőségeket terveznek, ingyenes frissítések formájában.

Az éles verziós Parkitect november 29-én érkezik a Steamre, a GOG-ra, és a Humble Store-ba.

Megjelenési dátumot kapott a Battle Princess Madelyn

A játékot készítő Casual Bit Games magja két főből áll: Christopher Obritsch-ből, aki a fejlesztést végzi, illetve főnökéből, a hét éves Maddie-ből (aki egyébként a lánya). A páros és munkatársaik bemutatkozó projektje egy Ghosts ’N Ghouls-ihletésű retro akció-kaland, melyhez a Kickstarteren gyűjtöttek támogatásokat.

A játékhoz az összes bosst Maddie rajzolta, az átalakításokhoz apuka is betársult, hogy kicsit gyorsabban menjen a dolog.

Az Arcade mód a rövidebb kalandok kedvelőinek készül, a sztorimóddal pedig a történetet előtérbe helyező játékosoknak szeretnének kedveskedni. A tíz pálya mindegyike öt szintet tartalmaz, útközben különböző fegyvereket és páncélokat vehetünk fel, sőt, a különleges akadályokhoz speciális eszközöket is találhatunk.

Christopher Obritsch elmondta, hogy izgalmas két éven vannak túl, mely fárasztó időszak volt, de bármikor újra belevágnának. A rengeteg pozitív visszajelzés, amit kaptak, lenyűgözte őket, és nagyon büszkék a játékra.

A Battle Princess Madelyn december 6-tól érhető el a Steamen.

Éjfélkor átváltozik a Lost in Vivo

Akuma Kira belső nézetes horrorjátéka erős Silent Hill-hatásokat hordoz. Sötét alagutakat fedezünk fel, rejtvényeket oldunk meg, különös lényekkel harcolunk, és elveszett kutyánkat keressük. Ez már önmagában borzongató élmény, de ami nemrég történt, az ennél sokkal rémisztőbb…

A Gloomwood fejlesztője, Dillon Rogers nem volt elragadtatva a harctól, de tetszett neki a hangdizájn, és a fokozatos építkezés a sétaszimulátortól az akció-horrorig. A látványvilág sem piskóta a maga egyszerre éles, mégis durva textúráival.

Rogers éjfél után tért vissza a Lost in Vivo-hoz, és egy teljesen más kezdőképernyő fogadta, mint korábban. A kaland egy sötét, misztikus, mágikus kardokkal és ránk bámuló arcokkal teli, szinte roguelike élménnyé vált, egy alternatív játékká. Egy órával később Rogers kilépett, és mikor megint elindította, akkor az első verzió fogadta, mintha semmi sem történt volna… Vajon még mi lapul benne?

A Lost in Vivo a Steamen, az itch.io-n és a Game Jolton érhető el, ez utóbbin egy régi, ingyenes demót is találtok.

Kalózok a For The Kingben

A For The King egy stratégia-RPG, mely az asztali társasjátékok elemeit, és roguelike jellemzőket egyesít egy kihívásokkal teli kalandban. Egyedül, de helyi és online co-opban is belevághatunk.

A november 21-én érkező, ingyenes Into the Deep frissítéssel jönnek a kalózok. A DLC gyakorlatilag egy tengeri témájú küldetés-, hajó-, és fegyver-gyűjtemény, mely nem sokat fog javítani a kicsit unalmas harcon, de hogy változatos lesz, az biztos.

A For The King húsz euróba kerül a Steamen.

Decemberben jön a Kingdom-sorozat új része

A Kingdom Two Crownsban egyedül, vagy co-opban kell felépítenünk királyságunkat, és megvédenünk a veszélyektől. A friss rész új kampányt, technológiákat, egységeket, ellenfeleket, hátasokat és titkokat hoz a stratégiasorozatba. Eljutunk egy japán ihletésű vidékre is, de nem hiányzik majd a jól ismert fantasy-terület sem.

A játék december 11-én jelenik meg PC-n, PlayStation 4-en, Xbox One-on és Nintendo Switch-en.

A Pattern egy végtelen sétaszimulátor

Galen Drew és Michael Bell játéka dombokon, erdőkön, tengerpartokon, hatalmas, kőből készül fejek mellett, óriási almák közelében, elhagyott tornyok környékén, és még sok más helyen vezet minket. Procedurálisan generált vidékek váltják egymást, melyeket itt-ott érdekességek, furcsaságok fűszereznek, az álomszerű muzsika pedig szinte beszippant minket ebbe a világba.

Sétánkat tábortüzek osztják részekre, a következőhöz mindig egy messziről látható füstcsík vezet el. Ha leülünk, új világ készül, és mindig meglepetésként ér, mire ébredünk fel a következő alkalommal.

A Pattern 2019 elején jelenik meg a Steamen, de az itch.io-ról becsületkasszás alapon letölthető a béta.

Robbants fel mindent a Cefore-ban!

A fizikai törvényekre épülő rejtvényjátékban nem csak úgy hűbelebalázs módjára pusztítunk: profi hozzáállást igényel a meghatározott elemek felkutatása.

A Pixelz Games alkotása egy ideje korai hozzáférésben volt a Steamen, de már itt az éles verzió, mely több pályát és helyszínt tartalmaz, és csiszoltak egy kicsit a saját készítésű területek megosztására szolgáló rendszeren is.

A célpontok megszerzéséhez különböző eszközök, például kampók, léghajók, rakéták, vagy drónautók is rendelkezésünkre állhatnak, de a legfontosabbak a robbanótöltetek, melyeket óvatosan és pontosan kell elhelyeznünk, aztán biztonságos távolságba húzódva figyelhetjük, ahogy minden összedől, remélhetőleg úgy, ahogy terveztük.

A Cefore-t a Humble Store-ban is megtaláljátok.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére