A Lucasfilm elkaszálta a rajongói KotOR-remake-et
Az Apeiron három éve készült a Poem Studios műhelyeiben. A srácok nem is remake-nek, inkább teljes konverziónak nevezték az Unreal Engine 4 segítségével készülő projektet, mely a látvány jelentős felturbózása mellett új világokat, küldetéseket, és sok más egyebet is tartalmazott… volna. Ingyenesre tervezték, de a futtatásához szükség volt egy KotOR-példányra, hogy a program használhassa az eredeti hangokat és zenét.
Meglepő módon nem az Electronic Arts lengette meg a kaszát, hanem a Lucasfilm: ügyvédeik a cég intellektuális tulajdonának (nevek, karakterek, logók, és a többi) jogtalan használatát jelölték meg levelükben, melyet a Poem Studios meg is osztott.
A követelés kitér arra, hogy minden, a projekttel kapcsolatos kódot és anyagot meg kell semmisíteni. Bár a levél nem fenyegetőzik azzal, hogy jogi útra terelik az ügyet, egyértelmű, hogy ez lenne a vége, amennyiben nem engedelmeskednek. Három évnyi munka megy a kukába…
Véres mészárlás az Atomic Heartban
Úgy látszik, felpörgött a játékot készítő Mundfish marketinges csapata: a múlt heti, bizarr bohócos csapda után most egy rejtélyes videó érkezett, mely több kérdést hagy maga után, mint ahány válasszal szolgál (ha egyáltalán van ilyen benne).
A felvételen szereplő üzem valahol Kazahsztán északkeleti részén lehet, közel az orosz és a mongol határhoz. Eléggé lepusztult állapotban van, és a jelek szerint már jó ideje ilyen. A padlón fekvő holttestek ellenben egészen frissnek tűnnek, az áram be van kapcsolva, a tévé működik, és a plafonról lelógó robotkar is nagyon meg akar fogni valamit.
Az egész különös, furcsa, és teljesen passzol abba a képbe, amit eddig a játékról tudunk. Hogy miről van szó, az kiderül a megjelenés után, valamikor jövőre, addig a steames, valamint a hivatalos oldalt böngészhetitek.
Kickstarteren az Aquamarine
A Moebial Studios játéka sci-fi point-and-click felfedezősdi, mely egy ismeretlen óceánbolygón játszódik. Kézzel rajzolt látványvilágáról azonnal Az idő urai című rajzfilm jutott eszembe, ami nem is csoda: mindkét alkotásra nagy hatással voltak a francia művész, Moebius munkái, illetve a hetvenes évekbeli, pszichedelikus science-fiction.
A történet egy névtelen űrutazóról szól, aki a már említett, vízzel borított planétán reked. A feladatunk az lesz, hogy túléljük a környezetet, a mentőkapszulát pedig elnavigáljuk az óceán mélységeiben, felfedezve annak rejtélyes múltját. Meg kell találnunk lezuhant hajónkat is, hogy végül hazaindulhassunk.
A különös idegen bolygó dinamikus világa perzisztens ökoszisztémával rendelkezik. Lassanként megismerjük a mintákat és természeti törvényeket, az állatok és növények reagálnak ránk, miközben teljes éjszaka-nappal ciklus zajlik.
Az Aquamarine az egymásra épülő rendszerekre, illetve a kreatív játékra fókuszál, de mindent úgy hoztak létre, hogy a központi történetet szolgálja. Ahogy haladunk előre, úgy fejlődik a sztori is, míg magányos űrutazónk meg nem ismeri az óceánbolygó titkait.
Az itch.io-ról becsületkasszás alapon letölthető egy demó, de ebben még minden a korai állapotot tükrözi, tehát bőven lehetnek benne hibák is.
A kickstarteres kampányban 25 ezer dollárt szeretnének összekalapozni, ennek csupán cirka ötöde van meg, és már csak két hét van hátra, szóval ha megtetszett a projekt, támogassátok ti is!
Így készült az új Leisure Suit Larry
A CrazyBunch és az Assemble Entertainment együttműködésében új Leisure Suit Larry-játék készül. A Leisure Suit Larry: Wet Dreams Don’t Dry című projekt az első rész közvetlen folytatása. Larry 1987-ből kerül át napjainkba, és a játékbeli Timber randiappban kell majd jónak lennünk ahhoz, hogy randikra járhassunk, egészen addig, míg el nem jutunk Larry álmainak asszonyáig, Faith-ig.
A fejlesztők háromrészes dokusorozatban beszélnek a munka során fellépő kihívásokról, a döntésről, hogy Larry kisebb fejjel jelenjen meg, és ne legyen annyira gnómszerű, illetve a használt műbrokikra épülő rejtvényről is esik egy-két szó.
A Leisure Suit Larry: Wet Dreams Don’t Dry november 7-én jelenik meg, 15 százalékos kedvezménnyel előrendelhető a Steamen.
Korai hozzáférésben az AI War 2
Az Arcen Games grand strategy-RTS hibridjében egy óriási túlerőben lévő MI-birodalom igázta le a galaxist. Csak egy hibát követett el: lebecsült minket.
Össze kell lopkodnunk annyi technológiát megmaradt apró emberi csapatunk számára, amennyit csak tudunk, majd el kell foglalnunk annyi területet, hogy megerősíthessük magunkat, aztán jöhetnek a támadások.
Az AI War 2 már most végigjátszható, de nincs kész. A 2019 második negyedévére tervezett éles verzióban több egység és szinkron lesz, a fejlesztők dolgoznak még az egyensúlyon, a kezelőfelületen és a kényelmi funkciókon is.
A korai hozzáféréses változatot a Steamen és a Humble Store-ban találjátok meg.
Régimódi lövölde a Project Warlock
Ha képernyőmentéseket látunk a Buckshot Software játékából, teljesen olyan, mint a többi, a kilencvenes évek FPS-ei előtt fejet hajtó alkotás. Mozgás közben azonban rögtön látszik, hogy sokkal folyamatosabb, lecsiszoltabb, remek effektekkel és hatalmas bossharcokkal fűszerezve.
A Doom, a Hexen és a Wolfenstein keveredik itt, kiegészítve perkekkel, fegyverfejlesztésekkel, statisztikákkal és varázslatokkal. Öt világon hatvan pálya vár ránk, közel negyvenféle eszközzel irthatjuk az ellenfeleket a lézersugártól a lángszóróig. Számos rejtett titkot fedezhetünk fel, mentőpontok pedig nincsenek, így lesz néhány izzasztó pillanat játék közben.
A Project Warlock GOG-exkluzívként érhető el.
Itt az éles verziós Dreadnought
Az űrhajós lövölde több évet töltött bétaállapotban, míg eljutott az 1.0-ig. A Six Foot és a YAGER stúdiók együttműködésével készülő játék kicsit olyan, mint a World of Tanks és a World of Warships ötvözete, csak kevesebb gravitációval és több lézerrel.
A Dreadnought a Steamről tölthető le ingyenesen, de vehetünk hozzá különböző prémium csomagokat, amik gyorsabb fejlődést és magasabb szintű hajókat adnak (a csatákban hasonló szintűekkel raknak össze, bár lehet, hogy azok jobban felszereltek és tapasztaltabbak lesznek, ha a játékból szerezte őket tulajdonosuk).
Többszintes stratégiát kínál a Pax Nova
A Grey Wolf Entertainment 4X stratégiája a műfaj több képviselőjéből merít ötleteket. Csak három játszható faj van, de ezek 15 különböző frakcióra bomlanak. A kutatásnak fontos szerepe lesz a más lényekkel való kommunikációban, illetve a diplomáciai lehetőségek esetében is, bár ez utóbbiakra különböző események felfedezése is hatással van.
A hamarosan induló korai hozzáféréses szakaszt csak két-három hónaposra tervezik, néhány küldetésen és frakción dolgoznak még a fejlesztők a lokalizációk és a finomhangolások mellett. A steames oldal már él.
Csinálj trópusi esőerdőt a Skyrimban!
A Project Rainforest egy Skyrim Legendary Edition mod, mely trópusi esőerdővé változtatja a havas tundrát, meleg mocsarakká a befagyott tavakat, és nem jégcsapok, hanem liliomok nőnek. A barlangok belseje zöld és kellemes hőmérsékletű, hó nincs, inkább zuhog az eső. A hangok is változtak: süvöltő szél helyett a dzsungel zajait élvezhetjük.
A mod futtatásához az összes DLC feltelepítése szükséges.