Shop menü

ILYEN PC KELL A BALDUR'S GATE 3 KORAI HOZZÁFÉRÉSES VÁLTOZATÁHOZ

Hamarosan indul az early acces, kiderült milyen tartalmakkal.
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
Ilyen PC kell a Baldur's Gate 3 korai hozzáféréses változatához

Ha minden igaz, akkor szeptember 30-án kerül fel a Streamre korai hozzáférésben a Baldur's Gate 3. Mindez azért nem biztos egyelőre, mert a Larian Studios vezetője, Swen Vincke közölte, hogy az optimalizációs folyamatok alatt nagyobb akadályokba ütköznek, akkor előfordulhat némi csúszás. Mindenesetre reménykedjünk, hogy nem lesz ilyen, hiszen már közre adták a gépkonfigurációkat is:

The Kobold:

  • OS: Windows 10 64-bit
  • CPU: Intel i5-4690 / AMD FX 4350
  • Memória: 8 GB RAM
  • Grafika: Nvidia GTX 780 / AMD Radeon R9 280X
  • DirectX: 11-es
  • Tárhely: 70 GB 

The Bulette:

  • OS: Windows 10 64-bit
  • CPU: Intel i7 4770k / AMD Ryzen 5 1500X
  • Memória: 16 GB RAM
  • Grafika: Nvidia GTX 1060 6GB / AMD RX580
  • DirectX: 11-es
  • Tárhely: 70GB

A Kobold elnevezés a minimum konfigurációra, és a Bulette az ajánlott konfigurációra nem véletlen, de a kifejtését jelen esetben meghagyjuk a keményvonalas szerepjáték-rajongó olvasóinknak a kommentek között.

Mire számíthatunk a korai hozzáféréstől?

Ennél fontosabb, hogy a Larian Studios némileg részletezte, hogy mi várható az early accessben. Az biztos, hogy az első fejezet lesz elérhető, körülbelül 25 óra játékidővel, 5 origin karakterrel, 6 osztállyal, és funkcionalitás tekintetében majdnem teljes lesz a játék.

Larian közölte, hogy nem fogja megemelni a játék árát a korai hozzáférés vége után, így tehát nem érdemes korán megvásárolnia annak, aki végső nem szeretne részt venni "bétateszt" jellegű dologban. Arra ugyanis figyelmeztettek, hogy aki egy kifinomult, hibátlan élményt szeretne, az ne az early accessben keresse.

"Korai hozzáférés betekintést enged majd a játékmenetbe, és nagyjából sejthetővé teszi, hogy milyen lesz a végső játék, azonban még nagyon sok kemény munka áll előttünk. Megteszünk mindent, hogy kiirtsuk a legidegesítőbb bugokat és optimalizáljuk a játékot, amennyire csak lehet, de még így is több olyan probléma áll fenn, amik megoldásához több idő kell" - közölte a stúdió.

Jelenleg azokat buzdítják a vásárlásra, akik visszajelzésekkel szeretnék segíteni a fejlesztést, és szeretnek bugokra, hiányosságokra vadászni. Különben a Larian szerint jobb, ha az ember megvárja az 1.0-s verziót.

Arról már korábban beszámoltunk, hogy a Divinity: Original Sin 2-höz képest a Baldur's Gate 3 harcrendszere körökre osztott lesz, azonban a készítők akartak azt egésznek adni egy komolyabb tempót azzal, hogy a partink tagjai egyszerre cselekedhettek. A tesztelések és visszajelzések után azonban ez megváltozott, és most már kicsit jobban hasonlít a rendszer a D&D-féle rendszerhez.

Így a korai hozzáféréses verzióban már a kör kezdetét a kezdeményezés dönti el, onnantól kezdve pedig egyesével irányíthatjuk a karaktereinket, viszont a körök sorrendjében egymás után következő partitagok még mindig cselekedhetnek egyszerre, így jobban lehet kombózni. Szóval az új rendszer egyfajta keverékre a régebben tervezettnek és a D&D-nek a készítők szerint.

"Ez azt jelenti, hogy milyen a játék kidobta a kezdeményezést, minden egyes harc során másféle taktikai feladvánnyal találja majd magát szembe a játékos, ami alaposan megkavarhatja a dolgokat, de lehetőséget ad arra, hogy ügyesen kihasználjuk a helyzetet. A kezdeményezést jelentő RNG és a kezdeti tervezés után gyakorlatilag minden harc friss élményt ígér, de lehetőséget ad arra, hogy megtervezzétek a barátaitokkal, hogyan lehet kombinálni a különböző képességeket és varázslatokat."

Ez azt jelenti, hogy ugyanez a rendszer a multiplayer során is érvényes lesz, így tehát a körökben egymás után következő karaktereket egyszerre vethetjük be.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére