Az Overwatch a legtöbb konzolos FPS-hez hasonlóan rendelkezik aim-assisttal, vagyis célzás-rásegítéssel. Ez teljesen bejáratott dolog, és némelyik játékban ez fix, de az Overwatch esetében például változtatható. A gond mindössze annyi, hogy a játékosok tapasztalatai szerint a rendszer nem működik éppen tökéletesen.
A rajongók számos példát találtak arra, amikor az aim-assist rosszul teszi a dolgát. Például ha egy ellenfél felugrik, a játékos sokszor azt érezheti, mintha a rendszer lefelé nyomná a célkeresztet, ezzel aktívan gátolva a pontos célzást. De akkor is akadnak gondok, amikor felülről céloznánk egy alattunk álló ellenségre, vagy amikor egy lépcsőn felfelé futó játékoson akarnánk rajta tartani a célkeresztet.
Erre reagálva a játék vezető dizájnere, Jeff Kaplan elmondta, hogy megvizsgálják a dolgot, majd hamarosan Tom Ford, az Overwatch vezető programozója írta meg, hogy a játékosok által összegyűjtött bizonyítékok alapján azonosítani tudták a hibát és már dolgoznak is a megoldásán. A javítást elvileg a következő konzolos patch hozza majd el.
Akad azonban egy másik gond is az Overwatch kontrolleres irányításával. Egészen konkrétan arról van szó, hogy az analóg kar teljesen kitolva valamelyik szélre túl nagy és túl hirtelen gyorsulást idéz elő a célkereszt mozgásában. Az átmenet nem folyamatos, hanem nagyon hirtelen történik meg, így rendkívül megnehezíti a precíz célzást - hasonló problémája volt egyébként a Halo 5-nek is a megjelenésekor.
Jeff Kaplan ezzel kapcsolatban is elmondta, hogy tudnak a dologról, és már keresik a megfelelő megoldást a problémára.