Fű alatt készült el a Call of Duty zombis játékmódja

Mark Lamia az utolsók között értesült a Nazi Zombies fejlesztéséről.

Fű alatt készült el a Call of Duty zombis játékmódja

Bár ma már a zombis játékmód elválaszthatatlan a Treyarchtól, Mark Lamia, a stúdió vezetője szerint elvileg létre sem jöhetett volna. A Will Wheaton által vezetett Conversations with Creators webshownak nyilatkozó Lamia az elmondása alapján csak akkor tudta meg, hogy pár kollégája a rendes munkaideje után egy náci zombik elleni küzdelmet lehetővé tevő kooperatív opción ügyködik, amikor az már jó ideje készült, mert mindaddig titokban zajlottak a munkálatok.

Mindez igen komoly problémát jelentett, mert a csapat a World at Waron, egy történelmileg hitelesnek szánt, komoly és sötét hangvételű FPS-en dolgozott, és úgy gondolták, hogy ezzel igencsak nehéz lenne összeegyeztetni a tréfás, sőt, kifejezetten paródiába hajló zombis marháskodást. Ezért számolniuk kellett azzal a lehetőséggel, hogy a kiadó lesöpri az ötletüket az asztalról. Szerencséjükre, az Activision illetékesei a lehetőségekhez képest megértőek voltak és belementek abba, hogy a játékmód benne maradjon a végleges változatban, de csak mint egy semminemű reklámot nem kapó easter egg. A történet többi részét ismerjük. A döntéshozóknak nem volt okuk megbánni az engedékenységüket, hiszen a Treyarch viccnek indult multis mókája a széria egyik legnépszerűbb elemévé nőtte ki magát az évek során.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward