A Tekken 8 szezon 2 nem indult valami jól. No nem a bugokkal vagy az új karakterrel lett volna baj, sokkal inkább a patch alapkoncepciója váltotta ki a játékosok nemtetszését. A Tekken 8 új szezonja ugyanis még jobban erőltette a támadást a védekezéssel szemben, olyannyira már, hogy a játékosok, ha tökéletesen is védekeztek, a chip sebzés rendszere miatt szinte biztosan meghaltak.
Az túl aggresszívvé váló játékmenet pedig elüldözte a játékosok jelentős részét, a Capcom és a Tekken sorozat feje, Harada Katsuhiro lassan és rosszul kezelte az ügyet és lassan is reagáltak.
Mivel sok mindent kell javítaniuk, ezért szép fokozatosan vezetik majd be ezeket. Az első és talán a legfontosabb dolog azonban az, hogy minden karakternek megnövelték az életét, hogy ne egyetlen jó mozdulatsor végezzen valakivel egy menetben, hanem legyen lehetősége az ellenfélnek visszatámadnia.
A hosszú kombósorozatok sebzését is leveszik. Ha valaki megállás nélkül tud kombózni, akkor az utolsó csapások sebzése már alig fog érződni. Ez is azt hivatott javítani, hogy ne váljon azonnal egyoldalúvá a meccs. A Tekken csapata természetesen további SOS javításokat is bekészített nekünk, de ígéretük szerint hamarosan jönnek a további igazítások is.