Shop menü

FINOMAN SZÓLVA IS GYENGÉN RAJTOLT A PAYDAY 3

Ismét egy játék, ami az online fölösleges erőltetésével ásta el magát.
Török Roland
Török Roland
Finoman szólva is gyengén rajtolt a PayDay 3

Van egy olyan mondás, hogy a bölcs más hibájából tanul, a buta pedig a sajátjából se. A Starbreeze Studios úgy tudott volna harmadjára is bankot robbantani, hogy még csak megerőltetnie se kellett volna magát. A PayDay sorozat olyan népszerű címmé vált, hogy nem kellenek millió dolláros marketing kampányok, hogy az emberek várjanak a harmadik részre. 

Galéria megnyitása

A napokban megjelent a PayDay 3, amire megjelenése pillanatában csak a Steamen 70 000-en ugrottak rá, ám a közösség máris naponta feleződik. A PayDay 2-vel a cikk írásakor háromszor annyian játszanak, mint a 3. résszel, és ez egyáltalán nem véletlen. Ennek az egyszerű technikai oka az, hogy a korábbi epizód legalább működik. 

Sajnos a Starbreeze és a DeepSilver is úgy vélte, hogy fantasztikus ötlet lenne megkövetelni az állandó online jelenlétet a játékhoz, hogy így aztán mindenki a lehető legkönnyebben és megkerülhetetlen módon találkozhasson a rájuk váró DLC tsunamival. 

A kötelező online jelenlét miatt viszont a játék az első héten teljesen játszhatatlan állapotban van, sokan még a menün se jutnak túl, a meccskereső pedig romokban és használhatatlan. A fejlesztők már próbálkoznak helyretenni a rendszert, de valójában nem nagyon jutnak előre. 

A meccskereső szerver pedig akkor is szükséges, ha valaki teljesen egyedül akar játszani. 

A Steam felhasználók természetesen meg is találták a megfelelő gombot a véleményük kinyilvánítására: a játékosok 68 százaléka egyértelműen nem ajánlja a játékot megvételre. Szerintük ez egy menü szimulátor, mert ha valaki be is kerül a játékba, akkor se várhat túl sok jót, mert hamar visszakerül a főmenübe. 

A Starbreeze részéről egyelőre nincs szó arról, hogy eltörölnék a kötelező online létet. Bár elismerik, hogy rosszul indult a rajt, és ugyan az első pár óra jól sikerült, utána minden szétesett. Tudják, hogy ez szörnyű élményt adott a játékosoknak, nem könnyű senkinek se a helyzete, elnézést kérnek a csalódás okozásáért, ők maguk is feldúltak, hogy így sikerült a több évig fejlesztett játékuk rajtja. 

Egyelőre keresik a rövid és hosszútávú megoldásokat, és bár gondolkoznak a szerver mentes módokon, valójában ez nem mostanában lesz esedékes, ha valaha is bekövetkezik. Ezen kívül bejelentették, hogy a sokak által máris utált fejlődési rendszer is marad.

A PayDay 3-hoz tehát nincs megerősítve, hogy valaha is jönne offline mód, mert a fejlesztők el szeretnék kerülni, hogy a PC és a konzolok közötti fejlődési rendszer megzavarodjon, meg nem is szeretnének semmilyen trükközést vagy csalást látni a játékon belül, például a fejlődés megpiszkálásával.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére