Félkész kódból készült el a Silent Hill HD Collection

Az eredeti és végleges programkódokat nem őrizte meg a Konami, így több munka volt a kiadással, mint azt előre gondolták volna.

Félkész kódból készült el a Silent Hill HD Collection

Egyre több klasszikust újítanak fel HD-minőségre, és az esetek túlnyomó többségében elégedettek lehetünk. Az utóbbi évek remake-jei között azonban talán a Silent Hill HD Collection volt a leggyengébb. Elsőként az eredeti Silent Hill-játékok művészeti vezetője, Masahiro Ito fejezte ki elégedetlenségét, amikor megpillantotta a HD Collection képeit, hiszen az több ponton gyengébben nézett ki, mint az eredeti. Akkor Ito azt nyilatkozta, véleménye szerint a PlayStation 3-nak gondja lehet az áttetsző textúrák megjelenítésével, amit az első három Silent Hill rengeteget használt, például a köd megjelenítésére.

A PS3-as verzióból azonban látványosan hiányzott a köd, ami azt eredményezte, hogy a pályák néhány befejezetlen pontja is látszódott. Most pedig valószínűleg megkapjuk rá a választ, hogy ez miért lehetett így: a HD Collectiont nem a végleges forráskód felhasználásával készítették. Tomm Hulett, a senior producer elmondta, hogy a Konami nem őrizte meg a Silent Hill 2 és 3 végleges forráskódjait, így a portolás nehézségei mellett rengeteg hibát is ki kellett javítania a fejlesztőcsapatnak.

De nem ez volt az egyetlen probléma: számos textúrát, hangot, és egyéb objektumot a már lefordított játékból kellett kibányászniuk a Silent Hill HD Collectionhöz, ami ismét komolyan megdobta a portolás nehézségét.

 

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward