Shop menü

ÉRKEZIK A VÉGLEGES HALÁL A WASTELAND 3-BA

Több újdonságot is tartogat a hamarosan érkező nagy javítás.
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
Érkezik a végleges halál a Wasteland 3-ba

A Wasteland 3 a megjelenésekor meglepően nagy sikert aratott PC-n és Xbox One-on is, főleg hogy az utóbbi esetében azonnal bekerült a GamePass-előfizetéssel elérhető játékok közé - hiszen a fejlesztő Wasteland már egy ideje a Microsoft tulajdonában van. A megjelenéskor ugyan akadtak kisebb-nagyobb hiányosságok, és az optimalizáción is akadt mit javítani, de az InXile szépen dolgozik, és sorban megoldotta a problémákat.

A fejlesztés pedig láthatóan nem marad abba, ugyanis hamarosan érkezik az 1.3.3-as patch, aminek a hivatalos neve Death & Taxes, és két fontos újdonságot hoz magával.

Az első a permadeath, vagyis a végleges halál opciója, amit egy új játék kezdésekor kell bekapcsolnunk, és ha már így indultunk el, akkor menet közben nem lehet kikapcsolni. A fejlesztők közölték, hogy a permadeath csak egyjátékos módban lesz elérhető, ugyanis kooperatívban nem lenne túl szórakoztató ha a mi partink kihal, és onnantól kezdve órákon keresztül csak nézhetnénk, ahogy a barátunk játszik.

Ugye alapvetően ha valamelyik partitagunk életereje elfogy, akkor a földre kerül, és néhány körünk van rá, hogy visszahozzuk, vagy ha ez nem sikerül, akkor később ezt a Nitro Spike segítségével, vagy egy doktorhoz intézett látogatással oldhatjuk meg. Azonban ha az új módot aktiváljuk, akkor már nincs visszaút, az a karakter véglegesen eltűnik. A felszerelése a halált követően bekerül a parti közös inventoryjába, tehát azt legalább nem veszítjük el.

A második fontos újdonság egy új nehézségi mód bevezetése, ami minden képességekkel kapcsolatos dobáshoz hozzáad egy +2-es határt, maximum 10-ig. Magyarán mindenhez komolyabb képességekre lesz szükségünk, legyen az egy zárt ajtó kinyitása, vagy beszélgetés közbeni interakciók, tehát tényleg mindenre.

A készítők szerint ez a mód rákényszeríti majd a játékosokat arra, hogy kifejezetten specializált karaktereket készítsenek. Szerintük ez remek kihívás egy esetleges második végigjátszáshoz, hiszen nehezebb döntéseket kell meghoznunk a karakterek kialakításakor, és többé nem lesznek megfelelőek a "mindenből egy kicsit" jellegű karakterek.

Az InXile ezen kívül közölte, hogy a patch segítségével javul majd a karakterek testreszabhatósága, illetve számíthatunk egy rakás egyéb fejlesztésre és hibajavításra is.

A javítás teljes leírására még sajnos várni kell, mint ahogy azt sem tudjuk, hogy maga a javítás mikor jelenik meg, de várhatóan a következő néhány hétben már lecsaphatunk rá.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére