A SMITE 2 folytatja az istenek és a titánok harcát. A Smite első része még 2014-ben jelent free to play címként, melyben mitológiai lényekkel harcolhatunk egymással TPS nézetben. A League of Legends-hez hasonló játékmenet ellenére a Smite azóta több játékmóddal és pályavariációval is próbálkozott, ám az Unreal Engine 3-ra épült cím kezdi eléri a határait. Ezen segíthet a hamarosan érkező Smite 2, ami alatt már Unreal Engine 5 fog zakatolni.
A Smite world championships során történt bejelentés mellé videó is érkezett.
A videóból látható, hogy a jobb fények következtében egy a korábbinál látványosabb játék érkezik, és a képességek is fizikai alapúak lesznek. Felmerülhet azonban a kérdés, hogy a játékosok által elköltött végtelen mennyiségű pénzzel mi fog történni? Mi lesz a már megszerzett skinekkel?
A Titan Forge szerint a Smite 1 nem fog eltűnni a Smite 2 mellett, egyidejű támogatást fog kapni a két cím, nem kapcsolják le a szervereket sem.
Aki az első játékban pénzt költött, az annak megfelelő mennyiségű fizetőeszközt kap majd a Smite 2-ben is. A fejlesztők ezzel a legacy fizetőeszközzel szeretnék megköszönni a 40 millió játékos bizalmát. Ezen kívül 11 egyedi skint, titulust és egyéb nyalánkságot kap mindenki, aki az első rész után játszik a második résszel is.
Bevezetik a generációk közötti skineket is, tehát, ha a Smite 2 megjelenése után vesz majd valaki egy új skint, akkor azt a megjelenést megkapja majd a Smite első részében is.
A fejlesztők nagyon bízhatnak a Smite 2-ben, hogy nem kényszerítik a régi játékosokat az új cím használatára. Vélhetően organikus úton fog majd idővel elnéptelenedni a Smite 1, így később szabadon fejlődhet tovább a Smite 2 is.
A Smite 2 alfa tesztjére már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon, a játék PC-re és konzolokra fog majd valamikor megérkezni, teljes keresztplatform támogatás mellett.