Érdekes gyakorlatot használtak a Bloodstained fejlesztői

Érdekes gyakorlatot használtak a Bloodstained fejlesztői

A Castlevania szellemi örökösének szánt, hosszú évekig készülő Bloodstained: Ritual of the Night fejlesztői egy érdekes gyakorlatot alkalmaztak, miután megterveztek egy-egy bossharcot. Mint Koji Igarashi stúdióvezető elmondta, ha valaki elkészített egy bosst, azzal kapcsolatban be kell bizonyítania, hogy legyőzhető, függetlenül a nehézségi szinttől és a fegyvertől.

Egészen konkrétan minden egyes új bosst a fejlesztőjének le kellett tudnia győzni kizárólag tőr használatával, és anélkül, hogy bekapna bármilyen sebzést. Ezt a gyakorlatot azért vezették be, hogy a bossfightok igazságosak maradjanak, és szerintük ha a nem fair elemeket kiveszik, akkor a játékos nagyobb örömmel próbálkozik újra és újra.

Igarashi arról is beszélt, hogy bizonyos kritikák szerint a Bloodstained túlságosan is hasonlít a Castlevaniára, és azért leginkább a nosztalgiára vágyóknak kedvez. Az úriember erre válaszol elmondta, hogy pontosan ez volt a cél: azt akarták, hogy a Bloodstained a lehető legjobban visszaadja a Castlevania játékmenetének érzését, és nem volt kifejezetten céljuk nagyon új dolgokkal próbálkozni.

Neked ajánljuk

Kiemelt
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ product.displayName }}
csak b2b
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap