Habár az Epic folyamatosan fejleszti a nem olyan rég elindult online áruházát (több olyan kényelmi funkcióval, ami például a Steamben már rég megtalálható), a cég szerint nem az ilyen dolgok fogják eldönteni, hogy a vásárlók melyik áruház mellett döntenek majd. Tim Sweeney szerint sokkal fontosabb, hogy mennyire tudják támogatni a fejlesztőket.
"Olyan áruházi üzleti modellt adunk a fejlesztők és kiadók kezébe, amilyet mi magunk is szerettünk volna mindig, mint fejlesztők. A felület már szinte tökéletes a vásárlók számára, azzal nem lehet legyőzni egy uralkodó áruházat, hogy marginális új szolgáltatásokat adunk a vásárlóknak, vagy méginkább megkönnyítjük a telepítést. A harcot a játékellátottság, a végfelhasználói árak és a fejlesztőkkel való bevételmegosztás fogja eldönteni" - mondta Sweeney.
Ahogy arról már írtunk, az Epic a szokásos 30% helyett csak a bevételek 12%-t kéri el, de más, külön nem részletezett pénzügyi támogatásokkal is igyekszik magához csábítani a fejlesztőket. És ugyan egyelőre még erősen szelektálnak a felkerülő játékok között, ez az év második felére megváltozhat.
Sergey Galonkin (a SteamSpy kitalálója, jelenleg Epic kiadásért felelős vezetője) elmondta, hogy azért nem kell aggódni, fejlődni fog az áruház, és olyan dolgok jönnek, mint a felhős mentés, az achievementek, és a felhasználói kritikák.