Shop menü

EGY ÓRA A CALL OF CTHULHU-BÓL

A játékban nagy szerepe lesz a beszélgetéseknek.
Fellner Hajnalka
Fellner Hajnalka
Egy óra a Call of Cthulhu-ból

A Call of Cthulhu kiadója, a Focus Home Interactive és fejlesztője, a Cyanide Studio bemutatták a játék első órájának cselekményeit.

Az események legnagyobb része beszélgetés. Edward Pierce detektív, a főhős, egyáltalán nem veti meg az alkoholt, kellemetlen álomból ébred, aztán felbérlik, hogy megtaláljon egy eltűnt személyt, így hajóval Darkwater Portba utazik, ahol eltársalog a helyiekkel, megold néhány problémát, és eljut egy temetőbe is. Remek napja van tehát, mely tökéletesen bemutatja, hogy mennyire atipikus RPG-ről van szó, ahol nem a harc, hanem a párbeszédek adják a játék világával való interakció legfontosabb elemét.

Ha valamilyen kalamajkába keveredik, Pierce elfuthat, elbújhat, kidumálhatja magát, vagy más harcmentes képessége segítségével juthat ki a csávából. Az erejével például fenyegetően léphet fel, ha szükséges, de csak ajtókat fog lezúzni.

Másik fontos jellemző hősünk elmeállapota. A Cyanide ezt nem egy folyamatosan növekvő mércével oldotta meg, hanem globális rendszerré formálta, mely befolyásolja Pierce hangulatát és reakcióképességét. A whisky vedelése, az okkult könyvek olvasása, és a bizarr események látványa egy idő után kicsit az agyára megy, de egyben új párbeszédopciókat is jelent.

A kívánt információkat nem csak egyféle módon szerezhetjük meg, kihagyhatunk egyes karaktereket, hogy másokat részesítsünk előnyben, nem muszáj minden tengerésszel és rendőrrel szóba elegyednünk.

A Call of Cthulhu október 30-án érkezik, a steames oldal már él, a megjelenésig tíz százalékos kedvezményt ad.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére